Xbox Series S
مهدی ملکی

درون هر کنسول Xbox Series S یک مستر چیف وجود دارد

مهدی ملکی 23 آبان 1399 بدون دیدگاه
721 بازدید

سال 2017 بود که کنسول Xbox One S به صورت جهانی عرضه شد و در روند بازگشایی آن مشخص شد که یک لیبل مستر چیف کوچک و جذاب روی اجزای داخلی آن حک شده است. اکنون روند بازگشایی Xbox Series S نیز به اتمام رسیده و مشخص‌شده است که هر دو نسخه S از خانواده Xbox دارای یک ایستر اگ مشترک هستند.

Xbox Series S

این ایستر اگ توسط یک کاربر یوتیوب و در جریان بازگشایی اجزای داخلی کنسول پیدا شده است؛ این بار لیبلی شامل کلاه‌خود مستر چیف، روی تأمین‌کننده برق دستگاه قرار گرفته است. این علامت در داخل کنسول و بنابراین قسمتی است که اکثر افراد توانایی دیدنش را ندارند؛ موضوعی که می‌تواند بسیار عجیب و البته تأثیرگذار جلوه کند. اگر قصد دارید به محض تهیه کنسولتان به این علامت خیره شوید، باید دو برچسب که نشان‌دهنده گارانتی است را مخدوش کنید و مطمئناً با این کار گارانتی دستگاه را از بین خواهید برد.

طراحی Xbox Series S به صورت مینیمال و با الهام از اولین نسخه خانواده Xbox که شامل رنگ‌های مشکی و سبز بود، طراحی شده است. پس شاید حضور مستر چیف بسیار خوب عمل کند و او بتواند هر چیزی که داخل کنسول است را زیر نظر بگیرد!

این چنین مواردی در تاریخ این صنعت و دنیای تکنولوژی ناگزیر است و استودیوها و کمپانی‌های بزرگ همیشه راهی پیدا می‌کنند تا کاربرانشان را در زندگی واقعی نیز مفتخر کنند. چه بخواهیم به علامت‌های روی بدنه کنسول پلی استیشن 5 توجه کنیم، به استفاده از کورتانا در ویندوز بپردازیم و یا صدای بوت شدن مک بوک را در Wall-E بشنویم، تنها می‌توانیم بگوییم که تکنولوژی، زندگی ما را تغییر داده است و چه بسا که هر چند کوچک از آن‌ها متشکریم. کنسول Xbox Series S دیروز در تاریخ 20 آبان همراه با برادر بزرگ‌ترش، Xbox Series X به صورت جهانی و رسمی عرضه شد تا شروع نسل نهم بازی‌های ویدیویی را کلید بزند.

منبع: GameSpot

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.