پارسی گیم

دانلود بازی Warhammer Chaosbane Witch Hunter برای PC

پارسی گیم 24 آبان 1399 بدون دیدگاه
8,301 بازدید

دانلود بازی Warhammer Chaosbane Witch Hunter برای کامپیوتر

سری Warhammer یکی از مجموعه بازی‌های جذابی است که توانسته طرفداران بسیاری در سراسر جهان به خود جذب کند. سال 1991 اولین نسخه از این مجموعه با نام HeroQuest برای طرفداران بازی‌های تخته‌ای یا صفحه‌ای منتشر شد. در همان سال سیستم‌عاملی به نام ویندوز وجود و استودیوی سازنده داستان را برای محیط Dos آماده کرده بودند. اولین بازی Warhammer که برای سیستم‌عامل ویندوز منتشر شد، Warhammer Shadow of the Horned Rat بود که در سال 1995 برای علاقه‌مندان رونمایی شد. همچنین این نسخه بر روی پلی استیشن نیز قابل اجرا بود.

سال‌ها گذشت و بازی‌های مختلفی در این سری معرفی شدند که هرکدام در شرکت‌های مختلفی توسعه داده می‌شدند اما سال 2019 شاهد Warhammer Chaosbane بودیم. داستان این بازی که ترکیبی از دو سبک اکشن و نقش‌آفرینی بود، توسط استودیوی Eko Software طراحی و در نهایت این کمپانی Bigben Interactive بود که محصول نهایی را برای پلتفرم‌های مختلف عرضه کرد.

داستان بازی Chaosbane در جهانی رخ می‌دهد که توسط جنگ‌های نابرابر ویران شده و تحت سلطه جادو قرار گرفته است؛ شما آخرین امید برای امپراتوری انسان‌ها هستید و باید برای نبرد و رویارویی یا انبوهی از هرج‌ومرج‌هایی که مغولان به راه انداخته‌اند، خود را آماده کنید. در سراسر جهان بازی شاهد نبردهای وحشیانه، اما هیجان‌انگیز هستیم، از گنداب‌های Nuln تا خیابان‌های ویران‌شده Praag، با بیش از 180 قدرت مختلف، با انبوهی از هیولاهای مختلف مبارزه خواهید کرد. برای مبارزه می‌توانید از میان 5 کلاس، شخصیت‌های مختلف که هر کدام با مهارت‌های منحصربه‌فرد سفارشی‌سازی شده‌اند را انتخاب کنید؛ یک سرباز امپراتوری که می‌تواند صدمات سنگینی را متحمل شود، یک کوتوله که در نبردهای نظامی متخصص است، یک جادوگر که با ترفندهای سحر و جادو، می‌تواند آسیب‌های مختلفی را به دشمن وارد کند و یا یک وروجک چوبی که تله‌های مرگباری را ایجاد می‌کند.

Warhammer Chaosbane - Witch Hunter

به‌تازگی برای Warhammer: Chaosbane شخصیت و کاراکتر جدیدی معرفی‌شده است که استودیوی سازنده آن را تحت یک DLC به بازی اصلی اضافه می‌کند. این شخصیت جدید که تحت عنوان Witch Hunter معرفی‌شده است، Jurgen Haider که یک شکارچی جادوگر با مهارت‌های تپانچه و شمشیر قدرتمند است، آزاد و قابل‌استفاده خواهد بود. این بسته الحاقی، علاوه بر معرفی شخصیتی Jurgen Haider، مناطق جدید، ناحیه‌های گسترش‌یافته، بسته بافت 4K که اعمال آن اختیاری است و حیوانی جدید را به بازی اصلی اضافه می‌کند. به گفته ارائه‌کنندگان این بسته، برخی مشکلات نیز که از سوی بازیکنان گزارش شده بودند را هم برطرف کرده است.

همچنین اگر علاقه‌مند به بازی‌های اکشن یا نقش‌آفرینی و یا ترکیبی از این دو ژانر هستید پیشنهاد می‌کنیم تا بازی Dragon Age Inquisition و همچنین The Elder Scrolls V Skyrim را بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Warhammer Chaosbane Witch Hunter با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: 64bits version of Windows® 7, Windows® 8, Windows® 10
Processor: Intel® Core i3 or AMD Phenom™ II X3
Memory: 6 GB RAM
Graphics: NVIDIA® GeForce® GTX 660 or AMD Radeon™ HD 7850 with 2 GB RAM
DirectX: Version 11
Storage: 20 GB available space
Sound Card: DirectX Compatible Soundcard

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: 64bits version of Windows® 7, Windows® 8, Windows® 10
Processor: Intel® Core i5 or AMD FX 8150
Memory: 6 GB RAM
Graphics: NVIDIA® GeForce® GTX 780 or AMD Radeon™ R9 290 with 2 GB RAM
DirectX: Version 11
Storage: 20 GB available space
Sound Card: DirectX Compatible Soundcard

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

In a world ravaged by war and dominated by magic, you are the last hope for the Empire of Man against the Chaos hordes. Playing solo or with up to 4 in local or online co-op, choose a hero from 4 character classes with unique and complementary skills, and prepare for epic battles wielding some of the most powerful artefacts of the Old World.
The Witch Hunters wander the Old World rooting out heresy. They are both judge and executioner, and feared by all. Chaos is their worst enemy, and zeal their best weapon. Don your long coat, load your pistols and pray to Sigmar, for Chaos is everywhere and must be purged!

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
چگونه بازي هاي کامپيوتري را نصب کنيم ؟ + آموزش ويدئويي + لیست کامل نرم افزار های مورد نیاز برای بازی
  • حجم : 15.5 گیگابایت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 5.0 از میانگین رای 2 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.