Wolfenstein Youngblood
jonathanofrivia

ساخت Wolfenstein 3 توسط Bethesda تایید شد

jonathanofrivia 24 شهریور 1397 بدون دیدگاه
1,222 بازدید

زمانی که کمپانی Bethesda در E3 امسال بازی Wolfenstein: Youngblood را معرفی کرد، شاید تعجب کرده باشید زیرا داستان بلازکوویچ در نسخه دوم به پایان رسید اما داستان همچنان ادامه دارد و باید دید چگونه به پایان می‌رسد. پن هینز معاون بخش بازاریابی و ارتباط جهانی کمپانی Bethesda در مصاحبه‌ای اعلام کرد که بازی Wolfenstein 3 در راه است و ما در حال ساخت نسخه سوم هستیم. آن‌ها روی صحنه گفتند که داستان بزرگ‌تری برای گفتن دارند، اما همه ما باید ببینیم که این داستان چطور پایان می‌یابد.

کمپانی Bethesda بازی‌های بزرگی را برای عرضه برنامه ریزی کرده است. Fallout 76 که در 14 نوامبر عرضه می شود و بازی‌های Doom Eternal، Rage 2 و Wolfenstein: Youngblood را در سال 2019 منتشر خواهند شد و بعد از آن‌ها نیز The Elder Scrolls VI و Starfield و Wolfenstien 3 را در برنامه دارد.

نسخه بعدی بازی یعنی Youngblood در دهه 90 میلادی جریان دارد و شما در نقش جسیکا و سوفیا دختران دوقلوی بلازکوویچ بازی می کنید. آن‌ها جنگ با نازی‌ها را ادامه می‌دهند و شما می‌توانید به صورت تک‌نفره یا Co-op این بازی را تجربه کنید. همچنین در سال آینده میلادی بازی Wolfenstein: Cyberpilot نیز برای VR عرضه خواهد شد. نظر شما چیست؟

منبع: Gamespot

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.