پارسی گیم

دانلود بازی Age of Wonders Planetfall – Star Kings برای PC

پارسی گیم 24 آبان 1399 بدون دیدگاه
6,436 بازدید

دانلود بازی Age of Wonders Planetfall – Star Kings برای کامپیوتر

سری بازی‌های Age of Wonders مدت زیادی است که میان طرفداران جا خوش کرده‌اند. تابه‌حال چهار نسخه مختلف از بازی را دیده‌ایم که هرکدام، پیشرفت زیادی نسبت به قبل داشته‌اند. استودیو Triumph Studios مدتی پیش بازی Age of Wonders Planetfall را راهی بازار کرد و ما را دوباره در دنیای علمی تخیلی و استراتژیک غرق کرد. این بازی داستان فاجعه‌ای نامشخص را بیان می‌کند که در آن اتحادیه ستارگان، که یک حکومت بین ستاره‌ای است را دستخوش نابودی کرده و باعث شده تا جناح‌های مختلفی که قبلاً ساکت نشسته بودند، برای رسیدن به یک تعادل و صلح جدید بجنگند. به‌تازگی بسته الحاقی Age of Wonders Planetfall Star Kings منتشرشده که محتوای گسترده و بسیار غنی ارائه می‌دهد و گیم پلی را به مرزهای تازه‌ای می‌کشاند.

Age of Wonders Planetfall - Star Kings

Age of Wonders Planetfall برعکس تمامی بازی‌های استراتژیک دیگر که تنها به دنبال تصرف یک دنیای جدید هستند، شمارا موظف به بازگشت به خانه و ساخت دوباره آن بعد از فاجعه عظیم می‌کند. داستان بازی عمق عجیبی دارد و مراحل مختلفی را به تصویر می‌کشد تا درک بهتری از اشتباهات انسانی و خودخواهی ما ارائه دهد. در طول بازی، با نژادهای مختلفی سروکله خواهید زد. فعالیت‌های مختلفی یافت می‌شوند و برای نمونه می‌توانید، سری به کلونی‌های خارجی بزنید و آنجا گپی با فرماندهشان داشته باشید و ممکن است این وقایع، باعث دوستی شما با آن‌ها شود؛ اما یادتان باشد که قانون اول بازی، دشمن پنداشتن تمامی نژادهاست و کسی اینجا به دنبال یافتن مادر ترسا و عشق ورزیدن به دیگران نیست. بازی ابتدا با 6 فرقه مختلف شروع می‌شود و هرکدام دارای سربازان خود و سبک گیم پلی خاص خودشان هستند. در این DLC یک بخش تازه به نام The Oathbound به بازی اضافه‌شده است که مراحل هیجان‌انگیز نجات بشریت را به شیوه‌ای جذاب روایت می‌کند.

همراه Oathbound شوید و بشریت را در بازی Age of Wonders Planetfall Star Kings نجات دهید. آن‌ها به دنبال کاشتن دانه امپراتوری تازه‌ای در سراسر جهان هستند که صلح و آرامش را به کهکشان بر خواهد گرداند. راز پنهان کهکشان را کشف کنید و با دشمنان تازه‌نفس مواجه شوید که خطر جدی برای بقای شما به‌حساب می‌آیند. ساختمان‌های تازه‌ای در این محتوای جانبی اضافه‌شده که در طی مراحل مختلف به دست خواهند آمد. یک نوع گروه وحشی به نام The Psionica وارد بازی شده که شکلی مشابه خون‌آشام‌ها رادارند و قسم‌خورده‌اند تا هرج‌ومرج را هر چه بیشتر گسترش دهند بازی‌های استراتژی جایگاه ویژه‌ای میان بازیکنان دارند و اگر به این سبک علاقه دارید، نگاهی به Age of Wonders III و Sid Meier’s Civilization V بیندازید.

در ادامه برای دانلود بازی Age of Wonders Planetfall – Star Kings با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7 SP1, Windows 8.1 or Windows 10 (64-bit versions)
Processor: Intel Core i5 (3rd Generation) or AMD FX Series processor (or equivalents)
Memory: 6 GB RAM
Graphics: nVidia GTX 650Ti 1GB or AMD Radeon HD 7770 (or equivalents)
DirectX: Version 11
Network: Broadband Internet connection
Storage: 20 GB available space
Sound Card: DirectX Compatible Sound Card with latest drivers
Additional Notes: Network connection required for cloud saves and multiplayer.

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 10 (64-bit)
Processor: Intel Core i5 (7th or 8th Generation) or AMD Ryzen 5
Memory: 8 GB RAM
Graphics: nVidia GeForce GTX 1060 3GB or AMD Radeon RX 570 4GB (or equivalents)
DirectX: Version 11
Network: Broadband Internet connection
Storage: 20 GB available space
Sound Card: DirectX Compatible Sound Card with latest drivers
Additional Notes: Network connection required for cloud saves and multiplayer.

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

It is time to bring together the disparate factions and unite the shattered Star Union in peace once and for all. Suit up as the noble Paladins of the new Oathbound faction, piloting giant mechs with massive arc weapons who have taken up the sacred charge of unifying the galaxy and saving all of mankind. The future of the Star Union is in your hands! New playable faction – The Oathbound: The Oathbound represent everything good and pure in a war-torn galaxy with the sole mission to save mankind. They are a noble race of Paladins in massive battle suits wielding arc weapons, and are aided in battle by the mysterious Seers who have the ability to manipulate the outcome of skirmishes through precognition.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
چگونه بازي هاي کامپيوتري را نصب کنيم ؟ + آموزش ويدئويي + لیست کامل نرم افزار های مورد نیاز برای بازی
  • حجم : 7.41 گیگابایت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 5.0 از میانگین رای 1 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.