دانلود بازی Hokko Life برای PC
دانلود بازی Hokko Life برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Hokko Life برای PC

پارسی گیم 15 آبان 1400 بدون دیدگاه
2,293 بازدید

دانلود بازی Hokko Life برای کامپیوتر

گاهی تنها چیزی که برای سرگرم شدن ما کافی است، یک بازی ویدیویی ماجرایی و ساده بوده که مملو از تجربیات جذاب و کاراکترهای دوست داشتی است. این سبک از بازی‌ها می‌توانند برای سنین پایین‌تر نیز مناسب باشند و تجربه‌ای بدون خشونت و سالم را در اختیار آن‌ها قرار دهند، چیزی که شاید آرزوی بسیاری از والدین در مورد بازی‌های ویدیویی باشد. بازی Hokko Life از استودیو Woderscope عنوانی ماجرایی بوده که آزادی عمل زیادی در یک دنیای فانتزی در اختیار شما قرار می‌دهد.

از جهاتی می‌توان این بازی را شبیه‌ساز ساده‌ای از زندگی دانست. شما ابتدا کاراکتر مجازی خودتان را می‌سازید و سوار بر قطاری به شهر جذاب Hokko سفر می‌کنید تا در این دنیای جدید، زندگی تازه خود را آغاز کرده و از آن لذت ببرید. این شهر دوست‌داشتنی، به کمک شما احتیاج داشته و برای تبدیل کردن آن به یک مکان جذاب و رنگارنگ، باید فعالیت‌های زیادی در آن انجام دهید و به شهروندان و دوستان جدید خود کمک کنید.

آزادی عمل زیادی که در محیط بازی وجود دارد از ویژگی‌های بارز جذابیتش است. شما آزاد هستید که با استفاده از خلاقیت خود، آیتم‌ها و وسایل جدیدی بسازید و در زیبایی شهر تأثیر بگذارید. دکوراسیون داخلی ساختمان‌ها، رنگ‌آمیزی دیوارها و حتی لباس پوشیدن تنوع زیادی داشته که باعث می‌شود ساعت‌های طولانی را در محیط شهر Hokko سپری کرده و از آن لذت ببرید.

ساخت‌وساز در این بازی حرف اول را میزند و صفر تا صد وسایل را باید با هنر و تخیل خود بسازید. سپس رنگ‌آمیزی و قرار دادن آن‌ها در محیط بر عهده شما است. به‌جز این، فعالیت‌های فرعی مانند ماهیگیری و شکار حشرات با تور از دیگر چیزهایی است که می‌توانید در محیط شهر با آن‌ها سرگرم شوید. در مجموع این بازی سرگرمی ساده و جذابی را به خورد شما می‌دهد.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌ Cozy Grove را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Hokko Life با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 10
Processor: Intel Core 2 Duo E8400 or AMD Phenom II X4 955
Memory: 2 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTS 450, 1 GB or AMD Radeon R7 250, 1 GB
DirectX: Version 11
Storage: 2 GB available space

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 10
Processor: Intel Core i5-2400 or AMD FX-4350
Memory: 4 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 660, 2 GB or AMD Radeon R9 270X
DirectX: Version 11
Storage: 4 GB available space

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

Hokko Life is a cosy, creativity filled community sim game. Step off the train into the town of Hokko and get settled into your new home! This quiet village needs your help to turn it into the charming rural town everyone loves. With hammer and paints in hand it’s up to you to design, build and decorate homes for all of your new friends!

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.