Xbox
یحیی رحیمی

گزارش‌ها حاکی از گفتگو مایکروسافت با چندین استودیو ژاپنی است

یحیی رحیمی 19 آبان 1399 بدون دیدگاه
249 بازدید

مایکروسافت مدت‌هاست به دنبال خرید یک استودیو بازی‌سازی جدید می‌گردد و به دست آوردن مالکیت شرکت Bethesda و استودیوهای تحت مالکیت آن، کافی نبوده است. بلومبرگ گزارش داده که سران ایکس باکس با چندین استودیو و توسعه‌دهنده ژاپنی ارتباط برقرار کرده و در مورد آینده با آن‌ها صحبت کرده است. اسمی از استودیوها برده نشده و آن‌ها درخواست ناشناس ماندن اسمشان کرده‌اند. فیل اسپنسر سال گذشته در سفر به ژاپن با سران چندین استودیو دیدار کرد و آن زمان احتمالات اضافه شدن یک توسعه‌دهنده ژاپنی را بررسی می‌کرد.

مایکروسافت موقعیت دشواری در ژاپن دارد و بر اساس آمارهای ارائه‌شده توسط فامیتسو، تنها 0.1 درصد از فروش کنسول‌های بازی امسال در ژاپن، مربوط به کنسول ایکس باکس وان بوده است. ممکن است کنسول‌های ایکس باکس سری اس و سری ایکس به اعتلای برند ایکس باکس در ژاپن کمک کنند و آمارهای منتشرشده هم نشان از پیش‌فروش تمامی کنسول‌های در نظر گرفته‌شده برای این کشور دارد. سرویس Xbox Game Pass هم نشان داده که توانایی تغییر وضعیت پیش‌آمده را دارد.

استودیوهای ژاپنی که مایکروسافت با آن‌ها مذاکره داشته، از صحبت در مورد اینکه مذاکره چطور پیش رفته سرباز زده‌اند و مشخص نیست که آیا مایکروسافت با دست‌پر وارد نسل جدید خواهد شد یا خیر. مدیر بخش آسیا ایکس باکس به نام جرمی هینتون، در صحبت با بلومبرگ گفته: « مایکروسافت همیشه آماده بحث و مذاکره با تولیدکننده‌هایی است که با آن تناسب داشته باشند.» این حرف نشان‌دهنده علاقه مایکروسافت به خرید یک استودیو آسیایی است اما فعلاً هیچ خبر سفت و سختی در دست نداریم.

عرضه کنسول‌های جدید مایکروسافت از فردا دهم نوامبر شروع خواهد شد و ردموندی ها یک رویداد آنلاین برای شروع نسل نهم در نظر گرفته‌اند و ممکن است خبرهای جدی برای ما داشته باشند. نظر شما چیست؟

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.