the-medium
یحیی رحیمی

تغییر تاریخ انتشار بازی The Medium به ژانویه 2021

یحیی رحیمی 17 آبان 1399 بدون دیدگاه
640 بازدید

تصمیم استودیو CD Projekt RED برای تأخیر دوباره بازی Cyberpunk 2077 برنامه‌های چندین استودیو دیگر را به هم‌ریخت و تأثیر زیادی روی تاریخ انتشار بازی‌های دیگر گذاشت. استودیو Bloober Team امروز از تغییر تاریخ انتشار بازی The Medium به ژانویه 2021 خبر داده و دلیل آن را، تداخل با تاریخ انتشار جدید بازی سایبرپانک 2077 اعلام کرده است.

استودیو با انتشار اعلامیه‌ای در شبکه‌های اجتماعی، دلیل اصلی تأخیر بازی The Medium را وضعیت پاندمی کووید 19 در کشور لهستان و برنامه جدید انتشار بازی‌های ماه دسامبر عنوان کرده است. کشورهای مختلفی با شروع موج جدید ویروس کرونا، قوانین قرنطینه خانگی را برگردانده‌اند و این باعث اختلال در فعالیت گروه‌های مختلف شده است. از سوی دیگر، هیچ استودیویی به دنبال تداخل تاریخ عرضه بازی خود با Cyberpunk 2077 نیست.

بر اساس توییت منتشرشده، تاریخ انتشار بازی The Medium به ‌روز 28 ژانویه 2021 برابر با 2 بهمن تغییریافته است. این تصمیم بزرگی برای استودیو Bloober Team به‌حساب می‌آید و ممکن است به فروش اولیه بازی ضربه بزند. توسعه‌دهندگان ترجیح داده‌اند تا زمان عرضه بازی به سال 2021 بیفتد تا میزان فروش تحت تأثیر انتشار بازی سایبرپانک 2077 قرار بگیرد. البته این بازی یکی از عناوین انحصاری کنسول Xbox به‌حساب می‌آید که تأخیر آن، خبر خوبی برای خریداران کنسول جدید نخواهد بود.

بازی The Medium یک اثر روان‌شناختی ترسناک است که به دنبال روایت داستانی دختری به نامه ماریانه است. او توانایی جابه‌جایی میان دنیای واقعی و معنوی را دارد و همین باعث ایجاد دو فضای مختلف در بازی شده است. افراد مشهوری مانند آکیرا یاماکودا که آهنگ‌ساز سری بازی Silent Hills است، روی این اثر کارکرده‌اند و این بزرگ‌ترین اثر استودیو تابه‌حال به‌حساب می‌آید. منتظر انتشار بازی در روز دوم بهمن باشید.

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.