halo infinite
یحیی رحیمی

گزارش‌ها از اتمام توسعه‌ی محتوایی Halo Infinite خبر می‌دهند؛ عرضه در سال 2021

یحیی رحیمی 12 آبان 1399 بدون دیدگاه
391 بازدید

بازی Halo Infinite قرار بود یکی از لانچ تایتل های کنسول Xbox Series X باشد اما مشکلات فنی باعث شد که انتشار به زمان نامشخصی موکول شود. اخیراً شایعات و اخبار مختلفی در مورد آینده‌ی بازی منتشرشده و کارگردان آن به نام کریس لی هم چند روز پیش به دنبال یافتن یک استودیو دیگر، از تیم توسعه جدا شد. سؤالات زیادی با جدایی کریس لی مطرح شد و بسیاری نگران به تأخیر افتادن بازی بودند. بر اساس گفته‌ی یکی از افراد نزدیک به استودیو 343 Industries، روند توسعه بازی در آخرین مراحل قرار دارد.

Klobrille که یکی از افراد آشنا به سری بازی هیلو است و تابه‌حال اطلاعات زیادی از بازی را لو داده، در تازه‌ترین توییت از برداشتن گام‌های آخر توسعه‌ی بازی Halo Infinite گفته و اینکه ساخت محتوای بازی به اتمام رسیده و کار روی بخش فنی شروع‌شده است. بر اساس گفته‌ی او، استودیو تمام تمرکزش را روی بخش فنی بازی گذاشته و به دنبال انتشار آن در سال 2021 میلادی است.

شایعات زیادی در مورد بازی Halo Infinite وجود دارد و تعدادی می‌گویند که بخش مولتی پلیر و داستانی به‌صورت جداگانه منتشر خواهد شد و استودیو بازی هم بسیاری از شایعات را رد کرده است. اخیراً فیل اسپنسر احتمال انتشار بازی در دو بخش را رد نکرده اما سؤالات زیادی وجود دارند که هیچ پاسخ قطعی برای آن‌ها نداریم.

محتوای بازی کم‌وبیش کامل شده و آن‌ها می‌توانند به صورت کامل روی جنبه‌ی فنی بازی تمرکز کنند. من واقعاً انتظار انتشار بازی در سال 2021 را دارم.

Halo Infinite
بازی Halo Infinite هنگام عرضه روی کنسول‌های Xbox Series X، Xbox Series X، Xbox One و PC در دسترس خواهد بود. اخیراً Joseph Staten که یکی از کهنه‌کارهای ایکس باکس است، به‌منظور اتمام توسعه بخش داستانی به استودیو فراخوانده شده و باید دید که توسعه بازی چه زمانی تمام خواهد شد. نظر شما در این مورد چیست؟

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.