Zombie Anarchy
پارسی گیم

دانلود بازی Zombie Anarchy برای اندروید

پارسی گیم 9 اسفند 1395 بدون دیدگاه
2,641 بازدید

دانلود بازی Zombie Anarchy برای اندروید

گیم لافت نام استدیوی بازی سازی است که تا به حال توانسته با بازی‌های جذاب خود طرفداران بسیاری را جذب نماید. راز این محبوبیت در چیست؟ بازی‌هایی که طراحان این استدیو می‌سازند دارای گرافیک چشم نواز و خط داستانی منحصر به فرد است که می‌تواند کاربران را برای مدت‌ها سرگرم نمایند. در این پست قصد داریم تا یکی از جدیدترین بازی‌های این استدیو که در سبک استراتژیک و اکشن طراحی و ساخته شده است را معرفی و بررسی نماییم. داستان بازی Zombie Anarchy از جایی آغاز خواهد شد که با وقایع رخ داده به انگار که آخر و زمان رخ داده است.

زامبی‌ها در سراسر دنیا پراکنده شده‌اند و شما به عنوان یکی از بازماندگان باید در برابر آن‌ها ایستادگی کنید. بازی به صورت آنلاین طراحی شده است و شما را وارد جهانی خواهد کرد که افراد با افکار مختلف در آن مشغول به نبرد و بازی هستند. ساختمان‌های مختلفی در دسترس شما قرار خواهند گرفت تا پایگاه مستحکمی برای خود ایجاد نمایید. گرافیک بازی به خوبی طراحی شده است و با نورپردازی های جذاب توانسته‌اند صحنه‌های بی نظیری را خلق نمایند. به دلیل آنکه بازی به صورت استراتژیک طراحی شده است شما از بالا بر همه چیز کنترل داشته و گزینه‌های دیگر مانند قهرمانان و ابزارهای دیگر به راحتی در دسترس شما خواهند بود.

تمام آنچه از بازی Zombie Anarchy می دانیم

صحنه‌های بازی همراه با نورپردازی‌های ویژه‌ای که طراحان بر روی آن انجام داده‌اند توانسته گرافیک و لوکیشن های مختلف را در خروجی به بهترین شکل ممکن پردازش کرده و به نمایش بگذارد. با این گرافیک خیره کننده هیچ‌چیز از دید شما پنهان نخواهد بود و ریزترین جزئیات نیز به خوبی به نمایش در خواهند آمد. بازی به صورت استراتژیک طراحی شده است و این یعنی شما از بالا بر همه چیز کنترل خواهید داشت. ساختمان‌های مختلفی که می‌خواهید بسازید به آسانی در دسترس بوده و همچنین قهرمانانی که می‌توانند شما را در زمان سختی و مشکلات با توانایی‌های مختلف خود همراهی نمایند به صورت دکمه‌ای در گوشه‌ای از صفحه به راحتی قابل دسترس هستند. موسیقی متن موجود که در هر زمانی دارای حس و حال متفاوتی است توانسته هیجان را در نبردها و همچنین مبارزه با زامبی‌ها بیشتر کرده و بر جذابیت بازی بی افزاید. صدای نبرد نیز در میان موسیقی جذاب شنیدنی خواهد بود.

قهرمانانی که در بازی در اختیار خواهید داشت دارای توانایی‌های منحصر به فردی هستند که می‌توانند در زمان سختی شما را یاری کرده و پیروز میدانتان کنند. با استفاده از ساختمان‌های دفاعی می‌توانید جلوی غارت منابع پایگاه خود را گرفته و از آن‌ها محافظت نمایید. بازی به صورت آنلاین طراحی شده تا شما با دو دسته نبرد روبه رو شوید. نبرد و غارت پایگاه‌های دیگر که توسط کاربران ساخته و محافظت می‌شوند و دیگر حمله، نابود سازی پایگاه‌هایی که توسط زامبی‌ها ایجاد شده است و پاک سازی شهر از آن‌ها. در بخش آنلاین می‌توانید به صورت چند نفره نیز وارد نبرد شوید. به صورت گروهی ارتشی قوی را ساخته و به دیگر پایگاه‌ها حمله‌ور شده و آن‌ها را غارت نمایید. سلاح‌های موجود به خوبی می‌توانند از شما در برابر حملات مختلف حفاظت کرده و نیروهای دشمن را نابود سازند.

ویژگی های کلیدی بازی Zombie Anarchy

  1. برج های دفاعی مختلف
  2. لوکیشن های متنوع برای دفاع
  3. تجهیزات جنگی مناسب
  4. سه حالت مختلف برای بازی
  5. امکان ارتقاء و بهبود برج های دفاعی
  6. گیم پلی سرگرم کننده و جذاب
  7. گرافیک منحصر به فرد و ویژه

بازی Zombie Anarchy هم اکنون در پلی استور نیز دارای امتیاز 4.4 از 5.0 است. اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های State of Survival و Rise of Warlords را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Zombie Anarchy برای اندروید با ترافیک نیم بها، همراه پارسی گیم باشید.

تصاویری از محیط بازی :

Zombie Anarchy
Zombie Anarchy
  • قیمت: رایگان
  • سازنده: Gameloft
  • سیستم عامل: اندروید
  • حجم: 193 مگابایت
  • نسخه : 1.3.1c
لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
  • حجم : 52 مگابایت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 3.0 از میانگین رای 2 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

توضیحات نسخه Android :

نسخه اندروید مورد نیاز : 4.0.3 و بالاتر

طریقه نصب بازی :

پس از دریافت فایل Apk اقدامات زیر را انجام دهید :

  1. فایل Apk را نصب نمایید اما باز ننمایید.
  2. بازی را اجرا و لذت ببرید.

نکته : دیتا بازی باید با خود آن دریافت شود و فایل جدایی قرار داده نشده است.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.