دانلود بازی Megaquarium Freshwater Frenzy برای PC
دانلود بازی Megaquarium Freshwater Frenzy برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Megaquarium Freshwater Frenzy برای PC

پارسی گیم 9 آبان 1399 بدون دیدگاه
4,300 بازدید

دانلود بازی Megaquarium Freshwater Frenzy برای کامپیوتر

مدیریت یکی از اساسی‌ترین رشته‌ها در کشورهای توسعه‌یافته و پیشرفته است که تأثیر زیادی روی رشد اقتصادی آن کشورها و اداره‌ی درست کسب‌وکارها دارد. تابه‌حال استودیوهای بازی‌سازی مختلفی سعی در ارائه بازی‌های مدیریتی داشته‌اند تا تجربه‌ی کنترل و اداره‌ی مکان‌های مختلفی مانند بیمارستان و رستوران در اختیار علاقه‌مندان قرار گیرد. استودیو Twice Circled در سال 2018 تصمیم به انتشار شبیه‌ساز کنترل یک مجتمع تفریحی دریایی گرفت و بازی Megaquarium را که یک اثر مدیریتی دشوار به‌حساب می‌آمد را به بازار عرضه کرد. این استودیو با جدیدترین بسته‌ی الحاقی به نام بازی Megaquarium Freshwater Frenzy برگشته و به دنبال سرگرم کردن شما با محتوای جدید است.

Megaquarium Freshwater Frenzy

هدف اصلی در بازی Megaquarium Freshwater Frenzy، ساخت آکواریوم و نگه‌داری از آن‌هاست تا مشتریان و بازدیدکننده‌ها جذب آن شوند و سرمایه مناسبی برای پیشرفت این محیط به‌جا بگذارند. این بازی به دنبال ارائه قوانین ساده نیست و از همان ابتدا باکارهای سختی شروع می‌شود که مدیریت را برای شما پیچیده می‌کند. بازی با ساخت یک آکواریوم برای نگه‌داری ماهی‌ها شروع می‌شود و سپس از لازم است که پمپ آب و هیترهایی برای کنترل کیفیت و دمای آب ایجاد کنید و درصورتی‌که مهندسی خوبی هنگام ساخت آن‌ها نداشته باشید، آکواریوم‌ها با مشکل مواجه خواهند شد و ممکن است هزینه‌ی تعمیر زیادی در طول زمان بپردازید. ماهی و آب زیان، مهم‌ترین بخش بازی هستند که تنوع بسیار خوبی در بازی دارند و هرکدام هم دارای ویژگی‌های خاصی هستند که نگه‌داری از آن‌ها را دشوار کرده است. تعدادی از آبزیان در آب‌های سرد زندگی می‌کنند و تعدادی هم در آب‌های گرم‌تر که باید محیط مناسب آن‌ها را ایجاد کنید.

در بسته‌ی الحاقی Megaquarium Freshwater Frenzy قادر به دریافت 5 داستانی جدید خواهید بود و برای اولین بار در تاریخ این بازی، قادر به نگه‌داری از نوزاد و بچه ماهی‌ها خواهید بود. بیش از 30 نوع گونه آبزی اضافه‌شده‌اند که یادگیری آن‌ها شمارا مشغول نگه خواهد داشت و تجربه گیم پلی را به بهترین حالت ممکن نزدیک می‌کند. آیتم‌های جانبی مانند پوسترها اضافه‌شده‌اند که محیط آکواریوم را زیبا و چشم‌نواز می‌کنند. این بسته‌ی الحاقی، المان تازه‌ای به گیم پلی اضافه می‌کند و از این به بعد باید حواستان به میزان pH آب باشد. ممکن است یک‌گونه زندگی در محیط اسیدی را ترجیح دهد و بلعکس. اگر از افرادی هستید که خود را نخبه‌ی بازی‌های مدیریتی می‌دانید، این بازی به شما پیشنهاد می‌شود. در این سبک، عناوین Two Point Hospital و Planet Zoo هم به شما پیشنهاد می‌شود.

در ادامه برای دانلود بازی Megaquarium Freshwater Frenzy با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7 64 bit
Processor: Intel Core i5-4690 or AMD Ryzen 7 2700U
Graphics: GeForce GTX 560 or AMD Radeon HD 7770

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

From the prehistoric Arapaima to the infamous Piranha, Freshwater Frenzy is packed full of new species to discover. There are new care requirements to learn and demanding new aquascaping requirements to fulfil. From floating cover to bogwood, providing everything your inhabitants need will challenge even the seasoned curator! For the first time in Megaquarium history you will be able to rear baby animals in your aquarium. But make no mistake, fulfilling the unique breeding requirements of each animal is no easy task. Then there’s raising the young themselves, a job fraught with difficulties and requiring your constant attention.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.