silent Hills
یحیی رحیمی

گزارش ها حاکی از موثق بودن شایعات توسعه نسخه بعدی Silent Hills است

یحیی رحیمی 3 آبان 1399 بدون دیدگاه
675 بازدید

چند ماه پیش شایعات مختلفی در مورد توسعه یک نسخه جدید از بازی Silent Hills شنیده شد که این شایعات در آخر، راه به‌جایی نبرد. افراد زیادی باور داشتند که کونامی در حالت ساخت یک نسخه جدید به کمک سونی و استودیو Kojima Productions است اما این شایعات هیچ‌گاه تائید نشدند و کونامی هم به‌طور رسمی آن‌ها را رد کرد. بر اساس گفته Imran Khan، باید این شایعات را جدی‌تر بگیریم.

Imran Khan در جدیدترین پادکستش از شایعات پیرامون بازی Silent Hills صحبت کرده و اینکه گمانه‌زنی‌ها ازآنچه فکر می‌کردیم جدی‌تر هستند و ممکن است قابل‌اعتماد باشند. او در این مورد گفته:

اگر سونی واقعاً در حال ساخت Silent Hills باشد که فعلاً به‌طور قطعی نمی‌دانیم، این شایعات منتشرشده ممکن است قابل‌اعتماد باشند زیرا که صنعت بازی بسیار عجیب‌تر ازآنچه فکر می‌کنیم پیش می‌رود. فکر می‌کنم که شایعات درست و قابل‌اطمینان باشند و می‌دانم که استودیوها و شرکت‌های مطرح‌شده در شایعات، روی یک پروژه جدید کار می‌کنند.

شایعات در مورد نسخه جدید بازی Silent Hills از اوایل سال جاری میلادی شروع شد. عده‌ای از ریبوت این سری به کمک استودیوهای ژاپنی سونی خبر می‌داند و شایعات دیگر هم از همکاری کوجیما با سونی و ادامه ساخت بازی P.T می‌گفتند. کونامی تمامی این شایعات را رد کرده و گفته که تصمیمی برای ساخت نسخه بعدی وجود ندارد. این شرکت اخیراً گفته که بازی P.T قابل دانلود روی پلی استیشن 5 نخواهد بود و باید دید که خبرهای رسمی در مورد سایلنت هیلز کی از راه خواهند رسید.

به تازگی بازی Silent Hills 4 توسط کونامی برای PC باز نشر شده است. بدون شک بازی سایلنت هیل 4، پرطرفدارترین نسخه میان این سری بازی جذاب نیست اما طرفداران پر و پا قرص خودش را هم دارد که از این حرکت تازه کونامی خوشحال خواهند شد. کونامی در طول چند سال اخیر به فرانچایزهای محبوبش دست نزده و هیچ نسخه تازه‌ای از آن‌ها منتشر نکرده که موردانتقاد طرفدارانش قرارگرفته است.

نظر شما در این مورد چیست؟

منبع: VG247

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.