دانلود بازی GoNNER 2 برای PC
دانلود بازی GoNNER 2 برای PC پارسی گیم

دانلود بازی GoNNER 2 برای PC

پارسی گیم 5 آبان 1399 بدون دیدگاه
2,695 بازدید

دانلود بازی GONNER 2 برای کامپیوتر

سه سال از انتشار بازی Gonner می‌گذرد و در این مدت از چالش‌های این بازی پلتفرمر دوبعدی لذت برده‌ایم و حالا وقت آن است که استودیو Art in Heart ما را با نسخه دوم این بازی جذاب همراه کند. ماجراجویی خود را میان مکان‌های تاریک ادامه دهید و دشمنان را یک‌به‌یک از مسیرشان خارج کنید. بازی GONNER 2 بر پایه فرمول برنده بازی اول ساخته‌شده که دنیای تشکیل یافته از رنگ و تاریکی را کنار هم و به زیباترین نحو نمایش می‌دهد. ابرقهرمان عجیب نسخه‌ی اول برگشته است و به دنبال یک ماجراجویی جدید در سرزمین رنگ‌ها می‌گردد؛ وقت آن است که دست‌به‌کار شوید و همراه او، یکی از مهیج‌ترین و خاص‌ترین تجارب عمر را بچشید.

بازی GONNER 2 در مورد شخصیتی به نام Ikk است که قهرمانی جسور و نترس است و به دنبال کشتن دشمنان و از بین بردن نیروهای شر. هرکدام از مراحل این بازی با ورود به دهان موجودی به شکل مار شروع می‌شود و هدف اصلی هم پیدا کردن راه خروج با کشتن دشمنان و افراد مختلف است. از میان پنج دنیای مختلف عبور کنید که هرکدام شامل دشمنان و ویژگی‌های مختلفی می‌شود. برای نمونه سرزمینی وجود دارد که پر از حلزون‌های خشن و هیولاهای تک چشم پرنده است و دنیای دیگر هم زیرآب دنبال می‌شود و باید شنا کردن را در کنار دویدن و پریدن یاد گرفت. شکست دادن هرکدام از دشمنان بسته به نوع و موقعیتی که داخل آن هستند، فرق می‌کند اما در بسیاری از مواقع هیچ انتخاب دیگری نخواهید داشت. حرکات شخصیت اصلی بسیار ساده است و کارهایی مانند پریدن و دویدن را انجام خواهید داد و مبارزه هم با حرکات ساده مانند ضربات تکی و پی‌درپی دنبال می‌شود.

یکی از جنبه‌های مهم بازی GONNER 2 ، شخصی‌سازی است که اجازه انتخاب زره‌های مختلف را به شما می‌دهد و البته گزینه‌های دیگری مانند انتخاب بدن و سر وجود دارد و خوشبختانه انواع سلاح‌ها شمارا همراهی خواهند کرد. باس فایت بهترین بخش بازی است که اوج هیجان را به شما تزریق می‌کند. برای شکست دادن هیولاها، نیاز به زره‌های مناسب دارید و انتخاب درست دکمه‌ها چه روی دسته و چه کیبورد دارید. خو گرفتن با محیط و گیم پلی بازی اوایل دشوار به نظر می‌رسد اما کم‌کم تمام قسمت‌ها را فرامی‌گیرید. اگر عاشق چالش هستید و می‌خواهید همراه دوستانتان یک تجربه لذت‌بخش داشته باشید، این بازی را از دست ندهید. نمونه‌های مشابه مانند West of Dead The Path of The Crow Deluxe Edition و Dead Cells هم پیشنهاد می‌شوند.

در ادامه برای دانلود بازی GONNER 2 با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 10
Processor: Intel Pentium CPU G4560 @ 3.50GHz or equivalent
Memory: 2 GB RAM
Graphics: Intel HD Graphics Family / AMD Radeon RX Vega 7
DirectX: Version 10
Storage: 2 GB available space

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 10
Processor: Intel Core i5-6500 CPU @ 3.20GHz or equivalent
Memory: 4 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 1060 or equivalent
DirectX: Version 12
Storage: 2 GB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

In GONNER2, our altruistic and unexpected hero Ikk is back! And this time Death needs his help. Her lair has been taken over by a mysterious presence and she needs Ikk to take it down. Journey your way through deep dark chaotic places with sparks of unimaginable colour and crazy bosses, all while trying to literally keep your head!! GONNER2 is a procedurally generated platformer with roguelike elements that will keep you on your toes – now with more added, colour and chaos!

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.