fallout 76
یحیی رحیمی

مجانی شدن بازی Fallout 76 تا روز پنجم آبان

یحیی رحیمی 1 آبان 1399 6 دیدگاه
963 بازدید

بازی Fallout 76 به یک محصول افسانه‌ای به دلیل اشتباهات متعدد تبدیل شد. از مشکلات فنی و باگ‌های مختلف گرفته تا بازاریابی ضعیف و عدم پشتیبانی مناسب از گیمرها، همگی جزو اشتباهاتی بود که این بازی را از پتانسیل واقعی‌اش دور کرد. شرکت Bethesda در طول ماه‌های گذشته تلاش زیادی برای رفع مشکلات بازی کرده و با انتشار بسته الحاقی بزرگی، تعدادی از طرفداران قدیمی خود را بازگرداند. اگرچه هنوز تعدادی از مشکلات اصلی باقی‌مانده‌اند اما این بازی با روزهای اولش تفاوت زیادی دارد و حالا وقت آن است که سری به بازی بزنید.

شرکت بتسدا امروز اعلام کرده که بازی Fallout 76 به مدت یک هفته مجانی خواهد شد و کاربران می‌توانند تمامی محتوای بازی ازجمله بسته الحاقی Wastelanders را هم به‌صورت مجانی تجربه کنند. این بسته الحاقی باعث بازگردانی محتوای تک نفره و داستانی شد که در بازی Fallout 4 چشیده بودیم و وقت خوبی است که وارد بازی شد و برای چند روزی هم که باشد در محیط آخرالزمانی بازی به گردش پرداخت. درصورتی‌که این هفته وارد بازی شوید، میزان XP دو برابر در تمامی مودها به شما تعلق خواهد گرفت.

مأموریت‌های شما توسط ربات‌ها یا برخی نوارهای ضبط‌شده به شما داده خواهد شد و هیچ‌گونه شخصیتی در بازی وجود ندارد که به شما مأموریت دهد یا داستان بازی را روایت کند. این مسئله باعث شده است تا Fallout 76 را نتوان یک MMO مانند Elder Scrolls Online دانست و باید بیشتر به چشم یک بازی چندنفره از سری Fallout به این بازی نگاه کرد. این بازی یک دنیای جهان آزاد را در اختیار بازیکنان قرار می‌دهد و نقشه‌ی بازی، 4 برابر بزرگ‌تر از نقشه‌ی Fallout 4 است که عظمت فوق‌العاده زیادی را به بازیکنان ارائه می‌دهد. همانند نسخه‌ی قبل، بازیکنان می‌توانند مقرهای مخصوص به خود را بسازند و آن‌ها را در مقابل حمله‌ی دشمن تقویت کنند.

بازی Fallout 76 از امروز تا پنجم آبان ماه به‌صورت مجانی روی پلتفرم‌های کنسول و پی سی در دسترس خواهد بود. پس از پایان یافتن این مدت، نیازمند خرید بازی برای ادامه تجربه کاربری خواهید بود. این بازی به‌صورت مجانی روی Xbox Game Pass در دسترس است.

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 6 دیدگاه
  • Avatar

    peyman

    مهمان

    سلام ببخشید این بازی Fallout 76 روی پلی استیشن 4 رایگان نشده داخل استور آمریکا پولی هست چطوری میشه رایگان دریافت کرد

    پاسخ دهید
  • Avatar

    st

    مهمان

    سلام چقدر طول میکشه کرک بازی red dead 2 برای دانلود بزارید ؟؟؟

    پاسخ دهید
    • یحیی رحیمی

      یحیی رحیمی در پاسخ به st

      نویسنده

      نسخه Fitgirl آماده دانلوده

  • Avatar

    امیر

    مهمان

    پیسی پلیرا چطور بگیرنش؟

    پاسخ دهید
    • یحیی رحیمی

      یحیی رحیمی در پاسخ به امیر

      نویسنده

      از طریق استیم

  • Avatar

    s.t

    مهمان

    آقا رد دد کرک شد میزارید ؟؟؟ و اینکه جقدر طول میکشههه

    پاسخ دهید