Xbox-Series-X_S
یحیی رحیمی

شایعه: برگزاری کنفرانس جدید Xbox قبل از عرضه کنسول‌های Xbox Series X / S

یحیی رحیمی 1 آبان 1399 بدون دیدگاه
283 بازدید

کنسول‌های Xbox Series X و Xbox Series S روز 20 آبان ماه عرضه خواهند شد و تابه‌حال اطلاعات کاملی در مورد ظاهر و سخت‌افزار و بازی‌های آن به دست آوردیم؛ اما این پایان ماجرا نیست و مایکروسافت به دنبال برگزاری یک کنفرانس دیگر قبل از عرضه کنسول جدید است.

اکانت توییتر ایکس باکس استرالیا و نیوزیلند، یک ویدیو منتشر کرده‌اند که یادآوری است برای یک جلسه و کنفرانس تازه و قرار است که ویدیو جدیدی، اطلاعات بیشتری در اختیار ما گذارد. پس‌ازآن بود که اکانت ایکس باکس مکزیک هم ویدیو مشابهی را منتشر کرد و هیچ اطلاعات دیگری غیر از ویدیو در اختیار ما قرار نداد. ممکن است که این مربوط به رویداد یا جلسه‌ای مخصوص این بازارها باشد. چند روز پیش هم تصویری از جلسه فیل اسپنسر به همراه Gabe Newell از نیوزیلند منتشر شد که احتمال انتشار خبر مهمی را بالا می‌برد.

در شایعه دیگری گفته‌شده که مایکروسافت قبل از پایان سال میلادی 2020، خبر مهمی در مورد خریداری یک استودیو جدید منتشر خواهد کرد و ممکن است که این رویداد در مورد این استودیو جدید باشد. تابه‌حال خبرهای مختلفی در مورد احتمال خرید یک استودیو ژاپنی مطرح‌شده که بتواند بازی‌هایی مطابق سلیقه و سنت گیمرهای شرق آسیا تولید کند. افراد زیادی از احتمال خرید شرکت SEGA گفته‌اند و این شایعه پس‌ازآن شروع شد که یک اسکرین شات قلابی در ماه آوریل منتشر شد و به شایعات دامن زد.

در حال حاضر هیچ‌چیز از آینده ایکس باکس و رویدادی که جلوی آن است نمی‌دانیم و باید منتظر خبرهای بیشتر از سوی Xbox باشیم. این شرکت با برداشتن قدم‌های مهمی، آمادگی خود را برای شروع نسل جدید کنسول‌ها اعلام کرده و قرار است که روز 20 آبان ماه، ما را با کنسول‌های Xbox Series X و Xbox Series S تعجب‌زده کند.

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.