ubisoft-connect
یحیی رحیمی

معرفی سرویس Ubisoft Connect به‌منظور اتصال کاربران و انتقال فایل‌های ذخیره

یحیی رحیمی 1 آبان 1399 بدون دیدگاه
2,028 بازدید

با نزدیک شدن به زمان عرضه کنسول‌های بازی سونی و مایکروسافت، شرکت‌های مختلف در حال آماده‌سازی برای انتشار بازی‌هایشان روی این کنسول‌ها هستند. یوبی‌سافت با معرفی سرویس Ubisoft Connect دو سرویس Uplay و Ubisoft Club را به همدیگر پیوند داده تا کاربران بدون مشکل روی کنسول‌های جدید هم به اطلاعات گذشته دسترسی داشته باشند و از فایل‌های ذخیره، دوباره استفاده کنند.

سرویس Ubisoft Connect یک اکوسیستم از سرویس‌های کاربری است که بازی‌های این ناشر فرانسوی را تمامی پلتفرم‌ها به یکدیگر متصل می‌کند و قرار است که همراه بازی Watch Dogs Legion و روز 29 اکتبر میلادی عرضه شود. این سرویس به کاربران جوایزی مشابه جوایز یوبی‌سافت کلاب اهدا می‌کند و می‌توان با به دست آوردن این جوایز و تجربه کاربری، سطح اکانت را افزایش داد و هراندازه امتیاز کاربری یا XP افزایش یابد، شانس بیشتری برای دریافت جوایز خواهید داشت. افزایش میزان XP تنها از طریق بازی کردن ممکن خواهد بود.

جوایز توسط Unit باز خواهند شد که یک سیستم امتیازدهی است و تنها زمانی به کاربر اهدا می‌شود که گیمر به سطح تازه‌ای در بازی برسد. جوایز گفته‌شده شامل لباس و آیتم‌های تزئینی برای شخصیت اصلی و اسکین های مختلف برای سلاح‌ها خواهد بود. درصورتی‌که بازی‌های جدید و تازه منتشر یافته را خریداری کنید، شانس شما برای دریافت امتیاز و جوایز بیشتر خواهد شد زیرا که این بازی‌ها دارای ضریب بالاتری نسبت به بقیه هستند و به پیشرفت شما سرعت می‌بخشند.

بسیاری از ویژگی‌های سرویس Ubisoft Connect مشابه ویژگی‌های Uplay است اما بزرگ‌ترین تغییر، اضافه شدن قابلیت کراس پلی میان رایانه‌های شخصی و کنسول‌های بازی است. هدف اصلی یوبی‌سافت، اتصال تمامی گیمرها روی پلتفرم‌های مختلف است و به لطف این سرویس، تمامی افراد کنار یکدیگر بازی خواهند کرد.

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.