The-Division-Heartland
علیرضا نظری

اطلاعات جدیدی از گیم پلی بازی The Division Heartland منتشر شد

علیرضا نظری 22 شهریور 1401 بدون دیدگاه
97 بازدید

طبق اخبار جدید بازی، شرکت یوبی‌سافت ناشر بازی مورد انتظار The Division Heartland، جزئیات جدیدی را از این بازی در رویداد Ubisoft Forward فاش کرده است که نکات مهمی را در برمی‌گیرد. به گفته یوبی‌سافت، این عنوان از همان حالت‌های The Division و دنباله‌ی محبوب‌تر آن یعنی The Division 2 پیروی خواهد کرد. اما در برخی موارد مهم نوآوری‌های خاصی را به همراه دارد که در ادامه مطلب به آن‌ می‌پردازیم.

در حالی که این شرکت از ارائه هرگونه جزئیات در مورد گیم پلی بازی خودداری کرد، کیت ایوانز (Keith Evans ) مدیر خلاق تیم Red Storm اینترتیمنت خاطرنشان کرده است: «ما بسیار هیجان زده و مشتاق هستیم تا چیزهای جدیدی را برای طرفداران این فرنچایز ارائه کنیم. بازی Heartland یک عنوان تیراندازی اکشن بقا رایگان است که با یک گیم پلی منحصر به فرد در دنیای دیویژن جریان دارد. در واقع این بازی یک ورودی کاملا جدید و نو در دنیای دیویژن محسوب می‌شود که بازیکنان می‌توانند در دنیای جدید Division کاوش کنند و به کشفیات بپردازند. تیم ما با دل و جان روی این عنوان کار کرده است و ما می‌خواهیم که به زودی این بازی را به شما نشان دهیم. به سیلور کریک خوش آمدید».

گیم پلی The Division Heartland

داستان بازی The Division Heartland

همچنین در رابطه با داستان بازی توسعه دهندگان به موارد کلی این عنوان اشاره کردند که کیت ایوانز در این باره توضیح داد: «شما به عنوان یک مامور از تیم دیویژن کنترل بازی را در دست می‌گیرید و از یک شهر کوچک در آمریکای مرکزی به نام Silver Creek در برابر جناح دشمن، عوامل سرکش و آلودگی مرگبار محافظت می‌کنید. این بازی به علاوه شخصیت‌های افزوده شده به آن که به دو نسخه قبلی هم مربوط می‌شود، یک خط داستانی کاملا جدید را از این فرنچایز ارائه می‌دهد. در کنار تمام بازی‌های شگفت انگیز دنیا، هارتلند متمایز از آن‌هاست و شما در آن احساس تازگی می‌کنید. به راستی نمیتوانیم صبر داشته باشیم تا شما در شهر سیلور کریک به ما بپیوندید».

به طور کلی بازیکنان در حالت PvEvP Storm، یک گروه 45 نفره را تشکیل می‌دهند که در عملیاتی علیه گروهی از ماموران خطرناک وسرکش به نام Vultures (کرکس‌ها) قرار گرفته و به مبارزه با آن‌ها می‌پردازند. به طوری که فضای بازی آخرزمانی بوده و همه به نوعی از یک ویروس کشنده جان سالم به درمی‌برند، بازیکنان بایستی در حالت PvE ماموریت‌ها را تکمیل کنند. در کنار آن با جست و جو در دنیای بازی، به جمع آوری تجهیزات بپردازند، هشدار‌ها را فعال کرده و میدان نبرد را در حالت Excursion آماده سازی کنند. همچنین عنوان The Division Heartland دارای شش شخصیت قابل بازی، در سه کلاس مختلف خواهد بود، که بازیکنان با انتخاب هرکدام از آن‌ها، توانایی‌ها و مهارت‌های خاصی را تجربه می‌کنند.

بازی رایگان The Division Heartland یک شوتر سوم شخص چند نفره محسوب می‌شود و در واقع جدیدترین نسخه از سری دیویژن است که به عنوان یک نسخه فرعی توسط استودیو Red Storm Entertainment توسعه یافته و قرار است در اوایل سال 2023 توسط شرکت یوبی سافت برای کنسول‌ها و PC عرضه شود.

منبع: Thegamer

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.