Cyberpunk-2077
یحیی رحیمی

قابلیت دزدیدن اتومبیل‌های بازی Cyberpunk 2077 نیاز به ارتقای سطح شخصیت اصلی دارد

یحیی رحیمی 28 مهر 1399 بدون دیدگاه
405 بازدید

بازی Cyberpunk 2077 یک اثر جهان‌گستر و مشابه سری بازی GTA است که بسیاری از جنبه‌های این سری بازی را به ارث برده است. آزادی عمل بسیار زیادی در این بازی وجود دارد و می‌توان مراحل را به انواع مختلف پشت سر گذاشت. یکی از ویژگی‌های بازی، دزدیدن اتومبیل و وسایل نقلیه مختلف است و به نظر می‌رسد که این ویژگی، بستگی به سطح شخصیت اصلی دارد.

بر اساس اطلاعات منتشرشده توسط Miles Tost در تازه‌ترین قسمت از برنامه Night City Wire، بیشتر فعالیت‌های موجود در بازی Cyberpunk 2077 به سطح شخصیت اصلی و توانایی‌های او بستگی دارد. برای نمونه، باز کردن قفل تمامی مدل خودروها، نیاز به ارتقای توانایی شخصیت اصلی دارد و در غیر این صورت نمی‌توانید وارد هر خودرو و وسیله نقلیه‌ای که می‌بینید شوید. ارتقای سطح توانایی‌های فنی، اجازه هک کردن خودروها و سیستم‌های بیشتری را می‌دهد و ممکن است در ابتدای بازی، تنها توانایی هک یک نوع خودرو را داشته باشید.

تمامی خودروهای حاضر در بازی Cyberpunk 2077 قابل نگه‌داری نخواهند بود و تعدادی از خودروها را می‌توانید برای همیشه از آن خود کنید. کافی است هنگام بازی وارد منو شوید و لیست خودروهایی که مالکیت آن‌ها در اختیار شماست را ببینید و هر زمان که لازم باشد، یکی از آن‌ها را به سمت خود فرابخوانید؛ دقیقاً مانند اسب شخصیت گرالت در بازی The Witcher 3 که با سوت زدن به سمت گرالت می‌آمد.

استودیو CD Projekt RED مدتی پیش از انواع وسایل نقلیه موجود در بازی سایبرپانک 2077 رونمایی کرد و می‌دانیم که با مدل‌های اسپرت، آف رود، موتورسیکلت و… روبه‌رو هستیم. نزدیک یک ماه تا عرضه این بازی برای کنسول‌های فعلی و نسل آینده مانده و خوشبختانه، نسخه PC بازی هم از DRM پشتیبانی نمی‌کند و احتمال کرک شدن بازی در روز اول وجود دارد. نظر شما چیست؟

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.