دانلود بازی 9 Monkeys of Shaolin برای PC
دانلود بازی 9 Monkeys of Shaolin برای PC پارسی گیم

دانلود بازی 9 Monkeys of Shaolin برای PC

پارسی گیم 11 دی 1399 4 دیدگاه
10,850 بازدید

دانلود بازی 9 Monkeys of Shaolin برای کامپیوتر

بازی‌های زیادی در سبک بکش و برو جلو ساخته‌شده‌اند و در طول نسل‌های پیشین، نمونه‌های زیادی از این بازی‌ها را دیده‌ایم. استودیو Sobaka Studio با انتشار بازی 9 Monkeys of Shaolin ،یک گزینه دیگر را به این لیست اضافه کرده و شمارا به مبارزه‌ای بی‌نهایت تا حد مرگ دعوت می‌کند. داستان بازی به‌صورت کوتاه، در مورد یک ماهی گیر چینی به نام Wei Cheng است که عزیزانش را به دلیل حمله سارقان به روستایش ازدست‌داده است و حالا جز انتقام، فکر دیگری به ذهنش نمی‌رسد. تابه‌حال داستان‌های زیادی از معبد شائولین شنیده‌اید و حالا وقت آن است که به‌عنوان یک راهب، قاتلان را به سزای اعمالشان برسانید.

بازی 9 Monkeys of Shaolin با روایت زندگی ماهی گیر و راهب شائولین به نام وای چنگ همراه است که روستای محل زندگی‌اش توسط دزدان موردحمله قرار می‌دهد و تکه و پاره شدن عزیزانش را جلوی چشم، تماشا می‌کند. خوشبختانه وای چنگ تحت نظر اساتید معبد شائولین درس‌خوانده و تمرین کرده و آماده انتقام از قاتلانی است که جان‌عزیزانش را گرفته‌اند. سؤالات زیادی در بازی وجود دارند که پاسخ آن‌ها را به‌آرامی خواهید گرفت و بالاخره می‌فهمید که تنهایی باید جلوی چه نیروی بزرگی بایستید. سیستم مبارزه بازی بسیار سریع است و همه‌چیز در چند لحظه به اتمامی می‌رسد. سلاح‌های مختلفی مانند نیزه و شمشیر وجود دارند که تعدادی از آن‌ها در اختیار شما نیستند و به‌مرورزمان، در اختیارتان قرار خواهند گرفت.

مبارزات در بازی 9 Monkeys of Shaolin به سه صورت پایه، آکروباتیک و جادویی انجام می‌شوند. در حالت پایه تنها مشت و لگد و حرکات اولیه را خواهید داشت اما حالت آکروباتیک و جادویی، شیوه بی‌نظیری برای کشتن و نابود کردن دشمنان است. در بیشتر حالا با امواج پی‌درپی دشمن مواجه خواهید شد و همان‌طور که در ابتدا هم گفتیم، این بازی تمایلی به ارائه داستان غنی و جلوه‌های گرافیکی عجیب ندارد و تنها می‌خواهد یک تجربه بکش و جلو برو را ارائه دهد که برای چندین ساعت شمارا سرگرم کند و از واقعیات تلخ زندگی، دورتان کند. گرافیک و نورپردازی زیبایی را شاهدیم و محیط‌های مختلفی مانند جنگل و مناطق شهری را می‌بینیم که حس مبارزه و فیلم‌های کنگ فو را به‌خوبی منتقل می‌کنند. بازی 9 Monkeys of Shaolin یک اثر اکشن هیجان‌انگیز است که می‌توانید آن را همراه دوستان هم تجربه کنید. اگر به این سبک بازی علاقه دارید، لینک دانلود بازی Streets of Rage 4 و Kung Fu Panda Showdown of Legendary Legends را از دست ندهید.

در ادامه برای دانلود بازی 9 Monkeys of Shaolin با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7 SP1/8.1/10 x64
Processor: Intel Core i3-6300 or equivalent / AMD FX-8370 or equivalent
Memory: 4 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GT 630 or equivalent / AMD Radeon HD 5570 or equivalent
DirectX: Version 11
Network: Broadband Internet connection
Storage: 7 GB available space
Sound Card: Direct X Compatible
Additional Notes: Recommended Controllers: Xbox 360 Controller (Windows 7 SP1/8.1) Xbox One Wireless Controller (Windows 10)

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 7 SP1/8.1/10 x64
Processor: Intel Core i5-6600 or equivalent / AMD Ryzen 5 2500X or equivalent
Memory: 8 GB RAM
Graphics: GeForce GTX 660 2GB or equivalent / AMD Radeon HD 7870 2GB or equivalent
DirectX: Version 11
Network: Broadband Internet connection
Storage: 7 GB available space
Sound Card: Direct X Compatible
Additional Notes: Recommended Controllers: Xbox 360 Controller (Windows 7 SP1/8.1) Xbox One Wireless Controller (Windows 10)

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

9 Monkeys of Shaolin – marks a true rebirth of the iconic beat ’em up genre in vein of old-school video games. If, as a kid you had hours of fun playing SNES or SEGA beat ’em up videogames crushing foes left and right then this new title from the creators of hardcore brawler REDEEMER is definitely for you! As a mere Chinese fisherman Wei Cheng you have to avenge the death of your friends and family slaughtered in a pirate raid at your peaceful village. Game protagonist is quite a tough nut to crack as he knows the basics of ancient martial arts only mastered by legendary Shaolin monks. Get your trusty battle staff ready for a challenging adventure in Medieval China and for merciless fights with hordes of various enemies.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
چگونه بازي هاي کامپيوتري را نصب کنيم ؟ + آموزش ويدئويي + لیست کامل نرم افزار های مورد نیاز برای بازی
  • حجم : 3.61 گیگابایت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 3.8 از میانگین رای 4 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 4 دیدگاه
  • Avatar

    arshia

    مهمان

    سایتتون محشره

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به arshia

      مدیر سایت

      ❤️❤️

  • Avatar

    Amir

    مهمان

    با سلام و تشکر از سایت خوب و فعالتون میخواستم بدونم اگه میشه بگین چه بازی هایی میتونم با این سیستم دانلود کنم لطفا جواب بدین خیلی گیرم
    Ram=4
    Geraphic=amd 5450
    Cpu=g2.90

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به Amir

      پشتیبانی

      سلام
      در قسمت نظرات هر بازی سیستم خودتون رو بگید تا پاسخ بدیم