bioshock
یحیی رحیمی

بازی بعدی توسعه‌دهندگان BioShock در آخرین مراحل توسعه قرار دارد

یحیی رحیمی 24 مهر 1399 بدون دیدگاه
311 بازدید

سری بازی BioShock لحظات به‌یادماندنی برای طرفدارانش ساخته و با ترکیب المان‌های به کار گرفته‌شده در بازی‌های PC و تلفیق آن با ویژگی‌های بازی‌های کنسول، توانست یک خط فکری جدید در صنعت بازی ایجاد کند که مدت‌ها بود، منتظر ارائه آن بودیم. می‌دانیم که ساخت بازی BioShock 4 شروع‌شده است اما توسعه دهندگان قبلی این فرانچایز، مشغول به ساخت بازی دیگری هستند که به مراحل پایانی نزدیک شده است.

بر اساس آگهی کاری منتشرشده توسط 2K، ساخت یک بازی جدید توسط توسعه دهندگان قبلی استودیو Irrational Games مدت‌هاست شروع‌شده و این بازی در مراحل نهایی ساخت قرار دارد. این آگهی، ماهیت بازی را یک اثر علمی تخیلی با المان‌های نقش‌آفرینی عنوان کرده که با بازی‌های قبلی، کاملاً متفاوت است. این بازی توسط توسعه‌دهندگان بایوشاک ساخته‌شده اما در یک استودیو دیگر به نام Ghost Story Games که تشکیل یافته از کارمندان قبلی Irrational Games است و تحت مالکیت Take-Two است.

Levineما یک استودیو تحت مالکیت Take-Two Interactive در محدوده شهر بوستون هستیم که حق انتشار بازی‌ها در دست خودمان است. ما وقف ساخت بازی‌های داستانی برای گیمرهایی هستیم که عاشق چالش هستند. این استودیو توسط گروهی از توسعه‌دهندگان قبلی Irrational Games تشکیل‌شده و این افراد روی ساخت و انتشار بازی‌هایی System Shock 2 و BioShock کارکرده‌اند. ما در حال ساخت یک اثر علمی تخیلی با المان‌های نقش‌آفرینی هستیم که هنوز اطلاعات آن را منتشر نکرده‌ایم و به مراحل نهایی توسعه نزدیک شده‌ایم.

Ken Levine مدیر استودیو جدید Ghost Story Games است که در سال 2014، استودیو قبلی را ترک کرد و ممکن است که فرایند توسعه بازی از آن موقع شروع‌شده باشد. فعلاً تنها 35 نفر روی بازی کار می‌کنند و مشخص نیست که مراحل آخر توسعه هم چه معنی می‌تواند داشته باشد. به‌زودی اطلاعات بیشتری دریافت خواهیم کرد. نظر شما چیست؟

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.