WinWing
پارسی گیم

دانلود بازی WinWing برای اندروید

پارسی گیم 26 آبان 1400 بدون دیدگاه
1,327 بازدید

دانلود بازی WinWing برای اندروید

بازی های اکشن هوایی، دسته ای خاص از بازی های ویدیویی هستند که شما را در نقش خلبان یک هواپیمای جنگی قرار داده و انتظار دارند که علاوه بر کنترل آن، اسلحه خانه را نیز کنترل کرده و به موجی عظیم از دشمنان هوایی تیراندازی کنید. بازی WinWing که به دست تیم IVYGAMES ساخته شده، یکی از بهترین نمونه های جنگ هوایی برای موبایل ها است.

یک نبرد حماسی با فضایی ها

مهاجمان فضایی بار دیگر قصد دارند تا به زمین حمله کنند؛ اما در بازی WinWing تیمی از خلبانان حرفه ای، خود را برای هر گونه حمله آماده اند. خلبانان با جنگنده های خاص خود می توانند در برابر هر مشکل و سختی ایستادگی کرده و دشمنان را فراری دهند. شما نیز می توانید عضوی از این تیم پروازی حرفه ای باشید و در برابر دشمنان خودی نشان دهید و امتیاز کسب نمایید.

اکشنی بی نظیر در آسمان ها

بازی WinWing یکی از پیچیده ترین و البته پیشرفته ترین سیستم های نبرد هوایی را درون خود جای داده است. به عنوان مثال به انواع و اقسام جنگنده های هوایی برای آزاد کردن و انتخاب درون بازی وجود دارد. همچنین صدها دشمن به صورت همزمان به شما در صفحه حمله ور شده و قصد نابودیتان را دارند که باعث خلق هیجان انگیزترین اتفاقات در یک بازی موبایلی افتاده است.

زیبا و حماسی تر از رقیبان

در زمینه گرافیکی، بازی WinWing آنچنان چشمانتان را خیره میکند که باور نمیکنید در حال تجربه یک بازی موبایلی هستید. جلوه های درخشان از جمله انفجارها، تیراندازی ها و برخورد هواپیماها به هم قطعا شما را در صندلی خود نگه میدارد. اعتیادآوری بالای مراحل این بازی و ارزش تکرار بالایش باعث شده که WinWing یکی از مهم ترین بازی های موبایلی سال های اخیر باشد.

ویژگی‌های بازی WinWing

  1. تنوع جنگنده های هوایی
  2. گرافیک زیبا و خارق العاده
  3. محیط های مختلف برای نبرد
  4. درجه سختی چالش برانگیز
  5. ماموریت های مختلف بازی
  6. کنترل بهینه و بسیار ساده

بازی WinWing عنوانی در سبک اکشن و نبردهای هوایی است. شما نقش خلبانی حرفه ای را به دست گرفته و باید با استفاده از جنگنده های مختلف، به نبرد با فضایی های مهاجم بپردازید. این بازی از گرافیکی خارق العاده و البته گیم پلی اعتیادآور پشتیبانی میکند. پس اگر به نبردهای هوایی علاقه دارید، همین حالا به دانلود و تجربه WinWing بپردازید.

بازی WinWing  هم اکنون در پلی استور نیز دارای امتیاز 4.3 از 5.0 است. اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Plants vs. Zombies 3-Mobile و ZOMBIE HUNTER را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی WinWing برای اندروید با ترافیک نیم بها، همراه پارسی گیم باشید.

تصاویری از محیط بازی :

WinWing
WinWing
  • قیمت: رایگان
  • سازنده: Ivy
  • سبک : مسابقه ای
  • نسخه : 1.6.6
  • سیستم عامل: اندروید
  • رده سنی: 3+
لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
  • حجم : 108 مگابایت
  • امتیاز :
  • (امتیاز از میانگین رای 0 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

توضیحات نسخه Android :

نسخه اندروید مورد نیاز : 4.1 و بالاتر

طریقه نصب بازی :

پس از دریافت فایل Apk اقدامات زیر را انجام دهید :

  1. فایل Apk را نصب نمایید
  2. بازی را اجرا و لذت ببرید

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.