xbox-game-studios
یحیی رحیمی

فیل اسپنسر: داشتن یک استودیو اختصاصی آسیایی برای Xbox خوب خواهد بود

یحیی رحیمی 2 دی 1398 بدون دیدگاه
359 بازدید

مایکروسافت از همین الان برنامه های خود را برای استودیوهای تولید بازی های اختصاصی خود روشن کرده است. مدتی پیش استودیوهای زیادی خریداری شدند و شاهد یک مجموعه فوق العاده تحت برند Xbox Game Studios هستیم. مایکروسافت بارها گفته است که تصمیمات گذشته اش چندان درست نبوده اند و حالا فیل اسپنسر که مدیر Xbox است گفته است که به دنبال اضافه کردن یک استودیوی اختصاصی آسیایی به Xbox است.

اسپنسر اخیرا مصاحبه ای با Game Informer داشته است و بار دیگر در مورد خرید یک استودیوی آسیایی صحبت کرده است و گفته است که مایکروسافت باید به بازار آسیا توجه ویژه ای داشته باشد و مهم نیست که این از طریق بازار ژاپن باشد یا اینکه یک استودیو در جای دیگری از قاره آسیا:

البته ما می توانیم ارتباطاتی برای نشر بازی در آنجا(آسیا) برقرار کنیم و ممکن است همین کار را هم انجام دهیم. فک کنم این کار خوب باشد. من همچنین به رشد پلتفرم خودمان فکر می کنم. داشتن یک استودیوی اختصاصی از آسیا روی میز ما می تواند فوق العاده باشد. مهم نیست که این استودیو در ژاپن باشد یا بازار دیگری. اضافه کردن آن برای ما خوب خواهد بود.

مایکروسافت مدت هاست در عموم پیرامون استودیوهای خریداری شده و همچنین گسترش استودیوهایش می گوید و در سوی دیگر سونی روندی محافظه کارانه پیش گرفته است و به ندرت در این مورد صحبت می کند. همان طور که دیدیم برنده نسل فعلی کنسول ها سونی بود و دلیل آن هم داشتن بازی های اختصاصی فوق العاده بود. مایکروسافت می خواهد این رویه را پیش بگیرد.

میزان فروش Xbox در بازار آسیا پایین است و داشتن یک استودیو اختصاصی در این بازار می تواند به این آمار کمک کند. استودیوهای حال حاضر مایکروسافت فوق العاده با کیفیت هستند و اضافه شدن یک استودیوی آسیایی می تواند برگ برنده ای برای ردموندی ها باشد. نظر شما چیست؟

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.