ps5-xbox-series-x
یحیی رحیمی

نظرسنجی‌های اولیه نشان از محبوبیت PS5 نسبت به Xbox Series X در آمریکا دارد

یحیی رحیمی 22 مهر 1399 بدون دیدگاه
632 بازدید

ایالات‌متحده حالا به دو قسمت تقسیم‌شده، ماه نوامبر به‌سرعت در حال نزدیک شدن است و مردم این کشور باید در مورد موضوع مهمی تصمیم بگیرند که آینده صنعت را برای چند سال آینده مشخص خواهد کرد. البته که در مورد انتخابات ریاست جمهوری آمریکا صحبت نمی‌کنیم و منظور ما، انتخاب میان کنسول PS5 و Xbox Series X است.

بر اساس داده‌هایی که توسط شرکت Hastings Entertainment منتشرشده، دید اولیه‌ای از علاقه آمریکایی‌ها به کنسول‌های جدید به دست آورده‌ایم و بر اساس نقشه منتشرشده و بررسی مکانی داده‌های اولیه، علاقه به کنسول PS5 نسبت به Xbox Series X میان آمریکایی‌ها بیشتر است. این اطلاعات توسط توییت های کاربران به‌دست‌آمده و علاقه مردم هرکدام از ایالت‌ها دقیقاً مانند چارت‌های نظرسنجی انتخابات آمریکا منتشرشده و می‌توان یک تحلیل انسانی خوبی هم از نمودار به‌دست‌آمده انجام داد.

Xbox-Series-X-vs-PS5-Map

بر اساس نقشه منتشرشده، مردم 28 ایالت آمریکا علاقه‌مند به خرید کنسول PS5 هستند و مردم 22 ایالت هم علاقه مند به کنسول Xbox Series X. سؤال بزرگی که ایجاد می‌شود، دقت این نقشه منتشرشده است و باید گفت که اطلاعات به‌دست‌آمده از طریق هشتگ های توییتر بوده و هر کسی که از هشتگ هایی با اسم کنسول‌های سونی و مایکروسافت استفاده کرده در نظرسنجی شرکت داده‌شده است و یک الگوریتم خاص هم به بررسی این توییت ها پرداخته و نقشه نهایی را ایجاد کرده است. مشخص نیست که این توییت ها چطور بررسی‌شده‌اند اما این نقشه، یک ایده اولیه نسبت به جنگ کنسول‌های جدید در اختیار ما قرار می‌دهد.

تنها چند هفته تا عرضه کنسول‌های جدید باقی‌مانده و به‌زودی آمار فروش آن‌ها منتشر خواهد شد و دید بهتری نسبت به علاقه مردم کشورهای سراسر جهان پیدا خواهیم کرد. شما به کدام کنسول علاقه‌مند هستید؟

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.