دانلود بازی The Uncertain Light At The End برای PC
دانلود بازی The Uncertain Light At The End برای PC پارسی گیم

دانلود بازی The Uncertain Light At The End برای PC

پارسی گیم 23 مهر 1399 بدون دیدگاه
6,176 بازدید

دانلود بازی The Uncertain Light At The End برای کامپیوتر

کره زمین دیگر توان ادامه به حیات سنتی را ندارد و بالاخره این پیشرفت فناوری باعث شده که ربات‌ها پدید آیند و کنترل دنیا را به دست‌گیرند و ما انسان‌ها را به نابودی بسپارند. این ایده است که قطعاً در بازی‌های ویدیویی و فیلم‌های سینمایی مختلف دیده‌اید و استودیو New Game Order هم به شیوه دیگری، داستان انقراض انسان به دست ربات‌ها را در بازی The Uncertain Light At The End به تهیه‌کنندگی شرکت META Publishing روایت می‌کند. در این دنیای مهیب و پسا آخرالزمانی، بشریت به زیرزمین و گوشه‌های تاریکی پناه برده تا از شر ربات‌ها به دور باشد، همراه امیلی که یکی از بازماندگان این واقعه تلخ است، راه چاره‌ای برای وضعیت افتضاح پیش‌آمده بیابید.

بازی The Uncertain Light At The End ادامه نسخه اول به نام The Uncertain: Last Quiet Day است که ربات‌ها را بدون روحیه متخاصم نشان می‌داد و داستان نسخه اول، ماجراجویی ربات‌ها به‌منظور پیدا کردن راهی برای انقراض بشر را نشان می‌داد. نسخه جدید با نابودی اکثر انسان‌ها شروع می‌شود و در این میان، امیلی به‌عنوان یکی از بازماندگان واقعه، به دنبال پیدا کردن راهی برای بقا در این دنیای نابودشده است. شما توانایی جلوگیری از حمله ربات‌ها را ندارید و باید به دنبال راهی برای پس گرفتن خانواده و دوستان گروگان گرفته هم باشید و کم‌کم می‌فهمید که بقا در این بازی، کار چندان آسانی نیست و ممکن است یک اشتباه عزیزترین فرد شما را به چنگال مرگ بسپرد. در طول بازی همراه گروهی از انسان‌های نجات‌یافته خواهید شد که به شما کمک می‌کنند تا از دست ربات‌ها فرار کنید و سرپناه امنی برای خود و نوزاد تازه به دنیا آمده‌تان بسازید. ممکن است پیدا کردن رازهای پنهان در محیط بازی، بالاخره سرنوشت انسان را تعیین کند.

گیم پلی بازی با دید سوم شخص دنبال می‌شود و برای پیش روی در محیط‌های گوناگون، نیاز به جستجو برای آیتم‌ها و سرنخ‌های مختلف دارید تا پازل‌هایی که با آن‌ها دست‌وپنجه نرم می‌کنید را حل کنید و بدون مشکل پیش بروید. هر مرحله از بازی با یک سری معماها مخلوط شده که ذهن شما را به چالش می‌کشند و نیاز به خلاقیت زیادی برای حل آن‌ها خواهید داشت. استودیو از استایل هنری زیبایی برای طراحی گرافیکی بازی استفاده کرده و شاهد یک دنیای زیبا و چشم‌نواز هستیم. بازی The Uncertain Light At The End به‌عنوان یک اثر مستقل شایان توجه و تحسین است و می‌تواند ساعت‌ها شما را سرگرم کند. در این سبک، نگاهی به بازی‌های Detroit Become Human و Death Stranding بیندازید.

در ادامه برای دانلود بازی The Uncertain Light At The End با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10 x64 and UP
Processor: Intel i3 or AMD equivalent or better
Memory: 8 GB RAM
Graphics: Graphics NVIDIA GTX 1060 or higher
DirectX: Version 11
Storage: 15 GB available space
Sound Card: Soundcard

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10 x64 and UP
Processor: Intel core i5 or AMD equivalent or better
Memory: 16 GB RAM
Graphics: Graphics NVIDIA GTX 1080 or higher
DirectX: Version 11
Storage: 15 GB available space
Sound Card: Soundcard

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

You are afraid. You are forced to hide. Those who served you till recently have suddenly turned against you. Now they hunt you. They’ve kidnapped your friends and family. You have no idea where they are or what’s become of them. There is nothing you can do about it. Your only option is to hide, surviving with no hope, not understanding what’s going on around you. You are an outcast, an outlaw because you are human.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
چگونه بازي هاي کامپيوتري را نصب کنيم ؟ + آموزش ويدئويي + لیست کامل نرم افزار های مورد نیاز برای بازی
  • حجم : 6.45 گیگابایت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 3.7 از میانگین رای 3 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.