دانلود بازی I Am Dead برای PC
دانلود بازی I Am Dead برای PC پارسی گیم

دانلود بازی I Am Dead برای PC

پارسی گیم 22 مهر 1399 بدون دیدگاه
3,402 بازدید

دانلود بازی I Am Dead برای کامپیوتر

بعضی از اشیاء جدا از حالت جسمانی‌شان، ارزش معنوی برای ما دارند؛ مانند همان ساعت‌های هدیه پدربزرگ که در فیلم‌های سینمایی دیده‌ایم. بازی I Am Dead با به تصویر کشیدن این عشق به اشیاء، مفهوم عمیقی از زندگی مرگ نشان داده است. استودیو Hollow Ponds اجازه قرار گرفتن در نقش یک روح را به شما می‌دهد و از این کانسپت برای گردش آزادانه شما در دنیای بزرگ بازی استفاده‌شده تا به‌مرور خاطرات قدیمی روی کره زمین بپردازید و با همان اشیائی که زمان متعلقات شما به‌حساب می‌آمدند، ارتباط نزدیکی برقرار کنید. این بازی تجربه‌ای احساسی و آزاردهنده در کنار لحظات شیرینی است که در کنار فضای دارک و مفهومی‌اش، بازی من مرده‌ام را خلق کرده است.

بازی I Am Dead یک اثر معمایی سراسر از پازل‌های گوناگون است که توسط شرکت Annapurna Interactive عرضه‌شده و به دنبال گشتن و جستجوی زندگی پس از مرگ است. داستان در مورد فردی به نام موریس است که قبلاً مالک موزه بود و حالا پس از مرگش با روح سگ باوفایش به نام اسپارکی دیدار می‌کند و می‌فهمد که جزیره دوست‌داشتنی‌اش به نام Shelmerston درخطر نابودی قرار دارد. این دو در کنار هم به حل پازل‌هایی خواهند پرداخت که پرده از رموز این جزیره قدیمی برمی‌دارد و هدف اصلی، جلوگیری از انفجار آتش‌فشان موجود در جزیره و نجات جان بقیه است. شما به‌عنوان یک روح، توانایی گشتن به‌صورت آزاد را در اختیاردارید و باید به پیدا کردن آیتم‌های قدیمی و متعلقات خود بپردازید و راهی برای نجات دنیای در شرف نابودی پیدا کنید. موریس ویژگی‌های عجیبی دارد و می‌تواند وارد خاطرات و ذهن همه افراد شود و بعضی‌اوقات هم مانند یک پرنده در آسمان پرواز کند.

گیم پلی بازی I Am Dead به‌صورت معمایی دنبال می‌شود و باید به دنبال افرادی بگردید که به روح فکر می‌کنند و با گشتن در میان متعلقاتشان، خاطرات آن‌ها را پیدا کنید و راه نجات دنیا را بیابید. فرایند سختی به نظر می‌رسد اما نحوه انجام آن بسیار راحت و ساده است. داستان مخلوطی از لحظات شیرین و تلخ است و برای نمونه، هرکدام از اشیاء داستان خود رادارند و فهم آن‌ها ممکن است لبخندی روی لب شما بیاورد یا اینکه کاملاً افسرده‌تان کند. بازی I Am Dead صدها داستان کوچک و ریز را در دل خود جا داده و تجربه‌ای کاملاً احساسی و دل‌نشین ارائه می‌دهد. اگر به این سبک بازی علاقه‌مند هستید، پیشنهاد ما Ori and the Will of the Wisps و We Were Here Together است.

در ادامه برای دانلود بازی I Am Dead با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10
Processor: Intel Core i5-2300 | AMD FX-4350
Memory: 4 GB RAM
Graphics: Nvidia GeForce GTX 460, 768 MB | AMD Radeon HD 6870, 1 GB
DirectX: Version 11
Storage: 7 GB available space

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10
Processor: Intel Core i5-4570 | AMD Ryzen 3 1300X
Memory: 4 GB RAM
Graphics: Nvidia GeForce GTX 760, 2 GB | AMD Radeon HD 7870, 2 GB
DirectX: Version 11
Storage: 8 GB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

I Am Dead is a charming puzzle adventure game from the creators of Hohokum and Wilmot’s Warehouse about exploring the afterlife.
Morris Lupton is the recently-deceased museum curator of the tiny island of Shelmerston who is reunited with the ghost of his dog Sparky, only to discover that a disaster is about to destroy his beloved island. Together, they must uncover Shelmerston’s ancient mysteries, prevent the island’s volcano from erupting, and save the place they call home.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.