Razer Iskur
یحیی رحیمی

با اولین صندلی گیمینگ شرکت Razer آشنا شوید

یحیی رحیمی 20 مهر 1399 بدون دیدگاه
1,075 بازدید

شرکت Razer مدت‌هاست به ساخت تجهیزات مخصوص بازی می‌پردازد از موس تا لپ‌تاپ گیمینگ را دیده‌ایم اما یکی از مهم‌ترین ابزارهای یک بازی باز در نظر گرفته نشده و آن‌هم صندلی گیمینگ است. ریزر در رویداد RazerCon از اولین صندلی گیمینگ خود به نام Razer Iskur با فناوری‌های مدرن پرده برداشته که پشت‌میزنشینی برای گیمرها را بسیار آسان و راحت می‌کند.

صندلی گیمینگ Razer Iskur با رنگ سیاه و سبز و قیمت 500 دلار مخصوص گیمرهایی است که ساعت‌ها پشت سیستم می‌نشیند و نیازمند یک صندلی مناسب برای نگه‌داشتن فیگور سالم هستند. مهم‌ترین ویژگی صندلی Iskur، استفاده از یک بالش کوچک قابل تنظیم است که فیگور شمارا همیشه 90 درجه نگه می‌دارد و از آسیب رسیدن به کمر و ستون فقراتتان جلوگیری می‌کند.

Razer Iskur

این بالش کوچک قابل تنظیم است و می‌توان آن را با استفاده از دستگیره‌ای که در کنار صندلی تعبیه‌شده است، تا 26 درجه حرکت داد که پشت شمارا در همه حال به‌صورت 90 درجه نگه می‌دارد. این صندلی اجازه چندین ساعت تجربه بازی بدون فشار آوردن به کمر و مهره‌های پشت را می‌دهد و گزینه بسیار مناسبی برای گیمرها به‌حساب می‌آید. طراحی کوسن صندلی به شکل مار انجام‌شده و دلیل آن‌هم، برند شرکت Razer به شکل مار است.

Razer Iskur

کوسن صندلی از فوم پرتراکمی ساخته‌شده که نمونه آن روی دستگیره‌ها و بالشتک گردن هم استفاده‌شده که این دو هم قابل تنظیم هستند و بر اساس سلیقه و فرم بدن شما تغییر پیدا می‌کنند. ریزر صندلی Iskur را مورد تست و آزمایش‌های متعدد قرار داده و این صندلی از تمامی آن‌ها سربلند بیرون آمده و یک گزینه بسیار مناسب برای گیمرهای حرفه‌ای به شما می‌رود. تنها مشکل این صندلی، قیمت 500 دلاری آن است که برای ما ایرانی‌ها گران به‌حساب می‌آید. نظر شما چیست؟

منبع: TomsHardware

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.