Godfall
یحیی رحیمی

نیاز به اتصال مداوم اینترنت برای اجرای بازی Godfall روی PC و PS5

یحیی رحیمی 14 مهر 1399 بدون دیدگاه
394 بازدید

بازی Godfall یک شوتر علمی تخیلی و ساخته استودیو Counterplay Games و Gearbox است که شامل بخش‌های مختلف مانند Co-Op و سولو می‌شود اما برای تجربه داستان، نیاز به اتصال مداوم به اینترنت وجود دارد.

اکانت توییتر بازی Godfall از نیاز به اتصال مداوم به اینترنت برای اجرای بازی چه روی پلی استیشن 5 و چه PC خبر داده است. بر اساس متن توییت، این بازی یک سرویس آنلاین مانند Fortnite نیست اما بدون وجود اینترنت، قابلیت باز شدن قفل بازی وجود نخواهد داشت. این کار به‌منظور جلوگیری از چیترها و ثبت آمارهای غیرواقعی انجام‌شده و این مشکلی است که در مورد بازی‌هایی مانند Diablo 2 هم به وجود آمده و بسیاری، بدون اجرای بازی، بیشترین کاپ‌ها و آیتم‌ها را به دست آورده‌اند.

ایجاد یک سیستم آنلاین برای اهدای آیتم و لوت می‌تواند به نفع بازیکنان واقعی باشد. به‌هرحال خبری از بخش آنلاین نیست و این بازی کاملاً آنلاین خواهد بود. کارگردان گادفال به نام کیث لی، مدتی پیش گفتگویی با وب‌سایت PlayStation Lifestyle داشت و در مورد داستان آن توضیحات بیشتری داده بود. او گفته بود که این بازی بر اساس رمانی به اسم Stormlight Archive ساخته‌شده است. درواقع داستان پیرامون دنیایی از هم جداشده است و عناصر حیاتی همچون زمین، آب، هوا و آتش از یک فاصله گرفته‌اند. ما نقش یکی از آخرین شوالیه‌ها را خواهیم داشت و وظیفه ما جلوگیری از وقوع آخرالزمانی است که تمام دنیا را نابود خواهد کرد.

این بازی از المان‌های فانتزی و جادو نیز استفاده می‌کند و همچنین زره نقش بزرگی در بازی خواهد داشت. این زرها در مودهای مختلف قابل‌استفاده خواهند بود و توانایی‌های خاصی به بازیکن خواهند بخشید. بازی Godfall جزو اولین عنوان‌های همراه کنسول پلی استیشن 5 است که روز 22 آبان ماه عرضه می‌شود. نسخه PC هم در انحصار فروشگاه اپیک گیمز قرار دارد.

منبع: PCGAMER

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.