Call-of-Duty-Black-Ops-Cold-War
یحیی رحیمی

بخش زامبی بازی Call of Duty Black Ops Cold War روز چهارشنبه معرفی می‌شود

یحیی رحیمی 8 مهر 1399 بدون دیدگاه
627 بازدید

حالت زامبی سری بازی بلک آپس در طول زمان محبوبیت زیادی پیداکرده‌اند و یکی از ویژگی‌های تعیین‌کننده این سری هستند. بازی Call of Duty Black Ops Cold War هم از بخش زامبی محروم نخواهد شد و استودیو Treyarch قول ارائه یک تجربه بی‌نظیر را داده است. فعلاً جزئیاتی از بخش داستانی و مولتی پلیر را دریافت کرده‌ایم اما هنوز خبری از معرفی بخش زامبی نیست و Activision امروز از معرفی این حالت در روز چهارشنبه این هفته خبر داده است.

استودیو Treyarch در استریم این هفته به معرفی کامل حالت Zombie بازی Call of Duty Black Ops Cold War می‌پردازد. این استریم روز چهارشنبه، سی سپتامبر برابر با 9 مهر انجام خواهد شد که می‌توان آن را از طریق اکانت یوتیوب بازی Call of Duty و رأس ساعت 20:30 به‌وقت‌ایران تماشا کرد.

اکتیویژن فعلاً اطلاعاتی از استریم روز چهارشنبه منتشر نکرده است و مشخص نیست که کدام بخش از بازی به ما نشان داده خواهد شد اما قطعاً پخش تریلر گیم پلی و نشان دادن سیستم مبارزه، جزو برنامه‌های استودیو برای این استریم زنده خواهد بود. بازی Call of Duty Black Ops Cold War به وقایع جنگ سرد و جدال‌های مخفی میان ایالات‌متحده آمریکا و شوروی سابق می‌پردازد. داستان بازی با حضور چندین جاسوس همراه خواهد بود و گیم پلی این بخش هم بر اساس آنچه در مراسم پلی استیشن شوکیس دیدیم، بی‌نظیر است.

اکتیویژن تاریخ انتشار نسخه بتا بازی را هم اعلام کرده است و باید روز 24 مهر، آماده انتشار این نسخه روی رایانه‌های شخصی و کنسول ایکس باکس باشیم. نسخه پلی استیشن 4 بازی زودتر از موعد اعلام‌شده و روز 17 مهر منتشر می‌شود و احتمالاً یک سری محتوای انحصاری هم در اختیار این کنسول بازی قرار گیرد. نظر شما چیست؟

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.