star-wars-squadrons
یحیی رحیمی

با سیستم پیشرفت، جوایز و چالش‌های بازی Star Wars: Squadrons آشنا شوید

یحیی رحیمی 4 مهر 1399 بدون دیدگاه
376 بازدید

بازی Star Wars: Squadrons هفته آینده منتشر خواهد شد و کمپانی EA، جزئیاتی از سیستم پیشروی و جوایز بازی را منتشر کرده که این اثر جدید را برای طرفداران جنگ ستارگان، آشنا می‌سازد. ازآنجایی‌که بسیاری از آیتم‌های تزئینی و جوایز بازی از طریق گیم پلی به دست می‌آیند، لازم است که سیستم پیشروی شخصیت بسیار متعادل و بی‌نقص توسعه یابد. قرار نیست تمامی جنبه‌های این سیستم شرح داده شوند اما نگاه اولیه به بازی، نشان از کیفیت بالای آن دارد.

بخشی از پیشرفت در بازی با انجام یک سری چالش‌های روزانه و کلی انجام می‌گیرد. برای نمونه در یک مسابقه، تعداد مشخصی از سفینه‌های دشمن نابود شود یا اینکه در مسابقات مخصوصی شرکت کنید. طی کردن این چالش‌ها باعث اعطای Glory به شما می‌شود که بر اساس نحوه انجام این مراحل، میزان و نوع این گلوری ها متفاوت خواهد بود.

یکی دیگر از اعضای سیستم پیشروی بازی Star Wars: Squadrons، مأموریت نام دارد. هر مأموریت هشت هفته طول می‌کشد که یک سری جوایز مخصوص مانند آیتم‌های تزئینی را به شما اعطا خواهد کرد. میزان رنک شما بستگی به این مأموریت‌ها و شرکت در آن‌ها خواهد داشت اما با پایان یک مأموریت، رنک به حالت اولیه برمی‌گردد و همه شانس شرکت در این رقابت‌ها و کسب رنک عادلانه را خواهند داشت.

رنک دریافتی به ترتیب از ضعیف تا قوی عبارت‌اند از:

  1. Maverick
  2. Hotshot
  3. Hero
  4. Valiant
  5. Legend
  6. Galactic Ace

جدا از رنک، سطح یا لول بازیکن هم از دیگر نکات کلیدی برای تعیین میزان تجربه و شانس دریافت جوایز بیشتر است. میزان سطح بازیکن برعکس رنک، قابل بازنشانی نیست و تا رسیدن به سطح 40، میزان امتیاز لازم برای خرید قطعات سفینه را پیدا خواهید کرد اما از سطح 40 به بعد، پیشرفت در بازی بسیار سخت خواهد شد. سیستم مورداستفاده در بازی Star Wars: Squadrons بسیار بی‌نقص طراحی‌شده و فراتر از دیگر بازی‌های EA عمل کرده است.

منتظر دریافت بازی جنگ ستارگان: جوخه‌ها در روز 12 مهر باشید.

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.