دانلود بازی Doom & Destiny Worlds برای PC
دانلود بازی Doom & Destiny Worlds برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Doom & Destiny Worlds برای PC

پارسی گیم 6 مهر 1399 2 دیدگاه
2,512 بازدید

دانلود بازی Doom & Destiny Worlds برای کامپیوتر

با گسترش بودجه ناشران و استودیوهای بازی‌سازی، سبک قدیمی و بامزه استودیوهای مستقل از بین رفته و کمتر شاهد بازی‌های ساده اما طنزآمیز و خنده‌دار هستیم. خوشبختانه استودیو Heartbit Interactive به پایه‌های صنعت بازی‌سازی مستقل پایند است و با جدیدترین نسخه از سری بازی Doom & Destiny به میان طرفداران خود برگشته است. بازی Doom & Destiny Worlds فریاد سرنوشتی است که هیچ جوابی برای آن پیدا نمی‌شود؛ همراه چهار دوست شوید و دنیا را از دست خطر بزرگی که آن را به‌شدت تهدید می‌کند، نجات دهید. این بازگشت سبک نقش‌آفرینی کلاسیک با شوخی‌های دوست‌داشتنی و گیم پلی چالش‌برانگیز است.

چند سال اخیر نشان داده که بازی‌های ویدیویی تنها در گرافیک خلاصه نمی‌شوند و بازی‌هایی مانند Among Us با ظاهر ساده اما ایده جالبی توانسته‌اند همه را سرگرم کنند. بازی Doom & Destiny Worlds هم با داستان چهار رفیق شروع می‌شود که به‌یک‌باره خود را در ساحل سیاره‌ای ناشناس می‌بینند که به یکی از کلیشه‌ای‌ترین بیماری بازی‌های ویدیویی به نام فراموشی دچار شده‌اند. سؤال این است که آن‌ها چه کسانی هستند؟ اصلاً کجا هستند و آیا می‌توانند راه خانه را پیدا کنند؟ مهم‌تر همه، برای شام چه‌کار کنیم؟! اینجاست که شما وارد عمل خواهید شد و نقش یکی از این چهار نفر را قبول و بقای گروه را تضمین خواهید کرد. زنده ماندن در این سرزمین بی‌دروپیکر، کار چندان آسانی نیست و باید به دنبال غذا بدوید و سرپناه ایجاد کنید و مهم‌تر از همه، به کشاورزی و ایجاد مزارع رو بیاورید. قابلیت Co-Op و تجربه گروهی بازی، یکی از ویژگی‌های اصلی این نسخه است که تضمین‌کننده تجربه‌ای دل‌نشین از بازی خواهد بود.

همه‌چیز در این سیاره ناشناس در صلح و صفا پیش نمی‌رود و دشمنان خطرناکی برای از بین بردن گروه شما کمین کرده‌اند. برای اینکه از خود دفاع کنید، نیاز به ساخت یک سری وسایل دفاعی دارید اما به‌طور کل، مبارزه و جنگ یکی از پایه‌های بازی است که می‌تواند هم بقای شمارا به تهدید بیندازد و هم اینکه در صورت پیروزی، منابع اولیه خوبی در اختیارتان قرار دهد. البته دشمن در امواج پی‌درپی پیدا می‌شود و این‌طور آسان نمی‌توانید جلوی آن‌ها بایستید. اگر بازی‌های سبک JRPG را تجربه کرده باشید، هیچ چالش سختی هنگام مبارزه تجربه نمی‌کنید و به‌آسانی قادر به صعود به مراحل بالاتر خواهید بود. طراحی Doom & Destiny Worlds دقیقاً مشابه بازی‌های 16 بیتی است که خاطرات گذشته را برایتان زنده خواهد کرد. در این سبک نگاهی هم به بازی‌های Conan Exiles و PixARK Skyward بیندازید.

در ادامه برای دانلود بازی Doom & Destiny Worlds با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 10
Processor: Intel i3
Memory: 4096 MB RAM
Graphics: Dedicated graphic with at least 512 MB Ram
Storage: 1000 MB available space

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 10
Processor: Intel i3
Memory: 8182 MB RAM
Graphics: Dedicated graphic with at least 1024 MB Ram
Storage: 2000 MB available space

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

Stranded and naked on a shore of an unknown planet, four friends wake up afflicted by the most common video game disease: amnesia.
Who summoned them? Why are they here? How will they return home? What’s for dinner?

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 2 دیدگاه
  • Avatar

    سلام

    مهمان

    با سلام سایت شما نیم بها است ؟

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به سلام

      مدیر سایت

      سلام
      بله