دانلود بازی Praey for the Gods برای PC
دانلود بازی Praey for the Gods برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Praey for the Gods برای PC

پارسی گیم 7 مهر 1399 4 دیدگاه
7,400 بازدید

دانلود بازی Praey for the Gods برای کامپیوتر

خدایان چه تأثیر شگرفی روی داستان‌ها و افسانه‌های آدمی داشته‌اند که هرجایی، سخن از اساطیری است و هر مکانی پر از یادبودشان. بازی Praey for the Gods بر خواسته از دل همین افسانه‌ها، یک سفر و ماجراجویی وحشتناک را در جزیره‌ای یخ‌زده و تاریک پی می‌گیرد که تنها شانس بقا و نجات از این دنیای فلک‌زده و سرد و تاریک، کشتن همان خدایانی است که زمانی به آن‌ها ایمان راسخ و قلبی داشتیم. استودیو No Matter Studios با اولین اثر خود پا به صنعت شلوغ بازی‌های ویدیویی گذاشته و توانسته نظر منتقدان و افراد زیادی را با این اثر اکشن ماجراجویی در دنیای گسترده‌ای، تشکیل یافته از آهن و یخ، جذب کند.

بازی Praey for the Gods یک اثر ماجراجویی جهان باز است که شمارا در نقش یک قهرمان تنها قرا می‌دهد که در لبه پرتگاه مرگ قرار دارد و چاره‌ای جز کشف راز این جزیره سرد و ساکت در زمستانی سخت ندارد. شما درحالی‌که تنها لباس ساده‌ای به تن دارید، با چالش‌های بسیار سخت و طاقت‌فرسایی مواجه خواهید شد که حسابی شمارا به دردسر می‌اندازند. زنده ماندن در سرمای کشنده کار هر قهرمانی نیست اما مسئولیت بزرگی روی دوش شماست که با دشمنانی تادندان‌مسلح پیکار کنید و راه رسیدن به خدایانی که زمانی نقطه امید شما بودند را بیابید و پوزه آن‌ها را به خاک بمالید. هیچ امیدی جز شما وجود ندارد و این بازی درس بزرگی را به شما یادآوری می‌کند: کس نخارد پشت من جز ناخن انگشت من.

بخشی از بازی Praey for the Gods به شنا کردن، سخره نوردی و پرواز اختصاص دارد که در این حالت باید از کوهستان‌های بزرگ بالا روید و توسط گلایدر، به مناطق جدیدی ورود کنید و نشان دهید که چه اندازه برای رسیدن به هدفتان راسخ و پایدار هستید. قرار گرفتن به‌جای یک قهرمان، مسئولیت بزرگی برای شما ایجاد می‌کند و اینجا خبری از خوش گذراندن و گردش در طبیعت زیبا نیست. برای آنکه زنده بمانید، نیاز مبرمی به غذا و ایجاد سرپناه کنار آتش گرمی دارید. طبیعت اما تنها دشمن شما نخواهد بود و همان اوایل بازی باید به ساخت سلاح و آماده‌سازی برای شکست دشمنان مسلح بپردازید. پس‌ازآن است که وارد نبرد خواهید شد و باید مسیر خود را برای یافتن خدایانی که زندگی را از شما گرفته‌اند، پیدا کنید. یکی از ویژگی‌های بازی، غیرخطی بودن آن است که باعث ایجاد تجربه‌ای متفاوت برای هر بازی باز می‌شود. همراه طبیعت زیبای بازی شوید و انتقام خود را از خدایان بگیرید. در این سبک بازی‌های دیگری مانند Shadow of the Colossus و The Elder Scrolls V Skyrim Special Edition هم باب میل شما خواهند بود.

در ادامه برای دانلود بازی Praey for the Gods با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: 64-bit Windows 7
Processor: Intel CPU Core i5-2500K 3.3GHz, AMD CPU Phenom II X4 940
Memory: 6 GB RAM
Graphics: Nvidia GPU GeForce GTX 670 or AMD GPU Radeon HD 7870
DirectX: Version 11
Storage: 8 GB available space
Additional Notes: DirectX 11 is necessary to run the game.

سیستم پیشنهادی :

OS: 64-bit Windows 7 or 64-bit Windows 8 (8.1) or Windows 10
Processor: Intel CPU Core i7 3770 3.4 GHz, AMD CPU AMD FX-8350 4 GHz
Memory: 6 GB RAM
Graphics: Nvidia GPU GeForce GTX 770 or AMD GPU Radeon R9 290
DirectX: Version 11
Storage: 8 GB available space
Additional Notes: DirectX 11 is necessary to run the game.

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Praey for the Gods is a boss climbing open world adventure game where you play as a lone hero sent to the edge of a dying frozen world to discover the mystery behind a never-ending winter. Arriving with only the clothes on your back, you must survive the colossal dangers that you encounter. To restore balance and reclaim the land from the brink, you will be faced with questions that not even a God knows the answer to.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 4 دیدگاه
  • Avatar

    احسان

    مهمان

    با سلام و خسته نباشید
    بازی به صورت رسمی ریلیز شده و کرک هم شده که نسخه fitgirl هم چند روز که اومده
    خواهشا در سایت قرار بدید

    پاسخ دهید
  • Avatar

    رضا

    مهمان

    لطفا راهنمایی کنید چطوری نصب کنیم گزینه ستاپ که نداره روی آیکون بازی هم میزنیم هیچ اتفاقی نمیفته

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به رضا

      پشتیبانی

      فایل های فشرده را توسط آخرین آپدیت نرم افزار WinRar اکسترکت کنید
      محتوای درون پوشه Crack را در فولدر اصلی بازی خود کپی و جایگزین کنید

  • Avatar

    امیر

    مهمان