ps5
یحیی رحیمی

پلی ‌استیشن 5 بزرگ‌ترین کنسول تاریخ نام گرفت

یحیی رحیمی 30 شهریور 1399 بدون دیدگاه
326 بازدید

از زمانی که پلی ‌استیشن 5 معرفی‌شده، بحث‌های زیادی روی اندازه بزرگ این کنسول درگرفته است. سونی تابه‌حال هیچ نمونه‌ای از کنسول جدید را برای خبرنگاران ارسال نکرده و نمی‌توانستیم تصور درستی از اندازه واقعی آن پیدا کنیم اما به لطف کمیته ملی ارتباطات تایوان (NCC) درک بهتری از طول و عرض این کنسول پیداکرده‌ایم و حالا می‌دانیم که با بزرگ‌ترین کنسول تاریخ سروکار داریم.

همان‌طور که خواندید، پلی استیشن 5 اندازه‌ای بزرگ‌تر از اولین نمونه از کنسول ایکس باکس را دارد و حتی از پلی استیشن 3 که آن موقع به دلیل اندازه بزرگش موردانتقاد قرارگرفته بود، بزرگ‌تر است. سونی به‌خوبی از تأثیرات چنین اندازه‌ای روی روان مشتریان باخبر است و برای همین، تابه‌حال هیچ‌گونه اندازه دقیق از کنسول جدید خود را منتشر نکرده و تمامی تصاویر منتشرشده از آن‌هم، استودیویی هستند و نمی‌توان درک خوبی از اندازه آن پیدا کرد.

هر دو کنسول های پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس، طوری طراحی‌شده‌اند که به‌صورت عمودی قرار بگیرند و قرار دادن آن‌ها به‌صورت افقی، چندان ظاهر جالبی ندارد. این می‌تواند برای عده زیادی مشکل‌ساز باشد زیرا که در حالت عمودی، فضای زیادی اشغال خواهد شد و ممکن است فردی چنین فضای بزرگی در اختیار نداشته باشد؛ به‌خصوص حالا که PS5 بزرگ‌ترین کنسول تاریخ هم نام‌گرفته است.

سونی در مراسم PlayStation Showcase از قیمت و تاریخ عرضه کنسول جدید رونمایی کرد و فهمیدیم که نسخه دیجیتال باقیمت 400 دلار و نسخه استاندارد هم 500 دلار قیمت خواهند داشت. پیش‌فروش این کنسول‌ها از چند روز پیش شروع‌شده و بسیاری از فروشگاه‌ها در همان ساعات اولیه، تمامی موجود انبار را پیش‌فروش کردند و حتی آمازون اعلام کرده که ممکن است کنسول همان روز اول به دست خریداران نرسد.

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.