Prince-of-Persia
یحیی رحیمی

یوبی‌سافت دلیل گرافیک پایین تریلر معرفی بازی Prince of Persia Remake را توضیح داد

یحیی رحیمی 22 شهریور 1399 بدون دیدگاه
1,995 بازدید

در طول رویداد Ubisoft Forward ماه سپتامبر از بازسازی بازی شاهزاده ایرانی خبردار شدیم. این بازی که Prince of Persia Sands of Time Remake نام دارد، ماه ژانویه سال آینده منتشر خواهد شد. معرفی این بازی به دنبال انتشار شایعاتی انجام شد که ماه گذشته توسط چندین فروشگاه پخش‌شده بودند. یوبی‌سافت بالاخره بازی را با انتشار یک تریلر کوتاه منتشر کرد که جلوه‌های بصری بازی و ظاهر شخصیت‌ها را به نمایش می‌گذاشت. ازنظر افراد زیادی، ظاهر و جلوه‌های بصری بازی درخور یک عنوان سال 2021 نبود. استودیو یوبی‌سافت هند، دلیل گرافیک پایین را در مصاحبه با The Mako Reactor بیان کرده است.

ما تصمیم گرفتیم که استایل بصری خاصی به کار ببریم که این بازی را از بقیه جدا می‌کند. این بازی یک آساسینز کرید دیگر نیست و مشابه آن چیزی نیست که در سال 2008 دیدیم. این اثر باید خاص باشد. این دنیای جادو و فانتزی است که توسط نور روایت می‌شود. تعریف هویت بصری این نسخه بازسازی‌شده، چالش سختی برای ما بود.

این صحبت‌ها دلیل کیفیت پایین بازی Prince of Persia Remake را مشخص نمی‌کند؛ اما کارگردان بازی به نام Syed Abbas در ادامه مصاحبه گفته است که مشکلاتی مانند کمبود بودجه وجود نداشته است و مشکل آن بوده که تریلر از روی یک بیلد قدیمی بازی ساخته‌شده بود و همین باعث افت کیفیت بازی شده بود:

برای ما که در یوبی‌سافت کار می‌کنیم، کیفیت مهم‌ترین هدف است و از ابتدای توسعه بازی تابه‌حال به این هدف پایبند بوده‌ایم. تولید این پروژه از 2 و نیم سال پیش شروع‌شده است و 170 نفر روی آن کار می‌کنند و جدا از این، سرمایه‌گذاری زیادی در زمینه زیرساخت لازم برای تولید یک بازی مدرن انجام‌شده است. هیچ‌گونه قطع بودجه یا تغییر بازه زمان توسعه در کار نبوده است.

یوبی‌سافت در بیانیه‌ای، دلیل کیفیت نه‌چندان مناسب بازی Prince of Persia Remake را، برداشتن ویدیو و تصاویر از بیلد اولیه بازی عنوان کرده است و قرار است به‌زودی تریلرهای بیشتری با کیفیت بالاتر منتشر شود. بازی Prince of Persia: Sands of Time Remake روز 21 ژانویه 2021 عرضه خواهد شد. نظر شما چیست؟

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.