Assassin's Creed odyssey
یحیی رحیمی

اپیزود اول بازی Assassin’s Creed Odyssey به مدت محدودی رایگان شد

یحیی رحیمی 5 شهریور 1398 بدون دیدگاه
1,455 بازدید

همه از محبوبیت بازی Assassin’s Creed Odyssey خبر دارند و لازم نیست که توضیحی در این مورد بدهیم. کمپانی خوش نام یوبی‌سافت اخیرا اپیزود اول DLC این بازی را رایگان کرده است و می توانید تا تاریخ 1 سپتامبر میلادی آن را به رایگان از Uplay دریافت کنید.

افرادی که دارای کنسول Xbox One یا PC هستند می توانند اولین فصل از بسته الحاقی بازی The Fate of Atlantis را به رایگان دریافت کنند. اسم این فصل رایگان شده نیز Field of Elysium است که داستان بازی را گسترش می دهد و بازیکن را با رازهای شهر گشمده و مرموز آتلانتیس آشنا می کنند. اگر دارای کنسول PS4 هستید، این اپیزود از امشب در دسترس دانلود خواهد بود و تا روز 1 سپتامبر نیز برای دریافت آن وقت خواهید داشت.

یوبی‌سافت علاوه بر رایگان کردن اپیزود اول بازی Assassin’s Creed Odyssey همچنین تخفیف مناسبی روی سیزن پس بازی نیز اعمال کرده است و از الان تا روز 1 سپتامبر، می توانید با 50 درصد تخفیف آن را دریافت کنید. با خرید سیزن پس می توانید تمامی بسته های الحاقی که تا به حال منتشر شده است را دریافت کنید. همچنین بازی Assassin’s Creed III Remastered را نیز به رایگان دریافت خواهید کرد.

50 درصد تحفیف فوق العاده معامله خوبی است و شخصا با رایگان شدن اپیزود اول و همچنین چنین تخفیفی، مایل به دریافت بازی هستم و این سیاست قطعا بازیکنان زیادی را به سمت Assassin’s Creed Odyssey خواهد کشید. ممکن است که تعداد بازیکنان این بازی نیز کاهش یافته باشد و یوبی‌سافت از چنین حقه هایی برای جذب مخاطب بیشتر استفاده کند. به هر حال چه کسی از پیوستن به فرقه قاتلان و سفر به یونان باستان بدش می آید؟

اگر مایل به دریافت اپیزود اول DLC بازی Assassin’s Creed Odyssey است، می توانید از این لینک استفاده کنید و آن را برای همیشه به حساب Uplay خود اضافه کنید. دقت داشته باشید که باید بازی اصلی را خریداری کرده باشید و این یک بسته الحاقی است.

منبع: DualSHockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.