Assassins-Creed-Valhalla-
یحیی رحیمی

تاریخ انتشار و کیفیت اجرای Assassin’s Creed Valhalla روی Xbox Series X مشخص شد

یحیی رحیمی 20 شهریور 1399 بدون دیدگاه
467 بازدید

ازآنجایی‌که سونی و مایکروسافت اطلاعات جدیدی از کنسول‌های PS5 و Xbox Series X را منتشر نکرده‌اند، ناشران هم از صحبت در مورد بازی‌های جدید خودداری کرده‌اند. ازآنجایی‌که مایکروسافت دیروز قیمت کنسول Xbox Series X و تاریخ انتشار آن را مشخص کرد، یوبی‌سافت دلیلی برای پنهان‌کاری نمی‌بیند و نحوه اجرای بازی Assassin’s Creed Valhalla و تاریخ انتشار آن روی نسل بعدی کنسول ها را مشخص کرده است.

بر اساس توییت جدید اکانت آساسینز کرید، بازی Assassin’s Creed Valhalla روز 20 آبان روی کنسول های اکس باکس سری اس و اکس باکس سری ایکس منتشر خواهد شد. کاربران فرصت آن را دارند که با خرید نسخه پایه و مخصوص کنسول های فعلی، نسخه ارتقا یافته را به‌صورت مجانی دریافت کنند. پس از مشخص شدن تاریخ انتشار بازی، اکانت توییتر عربی بازی اطلاعاتی از نحوه اجرای آن روی کنسول Xbox Series X را منتشر کرد.

بازی Assassin’s Creed Valhalla با رزولوشن 4K و 60 فریم در ثانیه روی اکس باکس سری ایکس اجرا خواهد شد. هدف مایکروسافت از عرضه این کنسول، اجرای بازی‌ها با کیفیت قیدشده است. یوبی‌سافت تابه‌حال هیچ بازی با کیفیت 4K منتشر نکرده است و این اولین بازی آن‌ها با چنین کیفیتی خواهد بود. توسعه‌دهندگان مدتی پیش از اجرای بازی با 30 فریم در ثانیه خبر داده بودند و ارتقا به 60 فریم خبر خوبی برای طرفداران به‌حساب می‌آید.

مشخص نیست آیا کنسول پلی‌استیشن 5 قادر به اجرای بازی Assassin’s Creed Valhalla با رزولوشن 4K خواهد بود یا خیر. مشخصات سخت‌افزاری کنسول جدید سونی قابلیت اجرای بازی با چنین کیفیتی را دارد اما بهتر است، منتظر تائید خبر توسط سونی و یوبی‌سافت باشیم.
یوبی‌سافت قول انتشار خبرها و ویدیوهای بیشتری در رویداد Ubisoft Forward امروز داده است. نظر شما چیست؟

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.