دانلود بازی Fell Seal Arbiter's Mark - Missions and Monsters برای PC
دانلود بازی Fell Seal Arbiter's Mark - Missions and Monsters برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Fell Seal Arbiter’s Mark – Missions and Monsters برای PC

پارسی گیم 6 تیر 1399 بدون دیدگاه
4,682 بازدید

دانلود بازی Fell Seal Arbiter’s Mark – Missions and Monsters برای کامپیوتر

با رشد صنعت بازی‌های ویدیویی دست توسعه‌دهندگان مستقل بازشده است و حمایت‌های خوبی از آن‌ها صورت گرفته است. ازجمله این استودیوها می‌توان به 6 Eyes Studio نام برد که درواقع از دو نفر تشکیل‌شده است. اولین بازی این استودیو کوچک، Fell Seal نام داشت که با تکیه‌بر تجربه سابق خود در ژانر نقش‌آفرینی تاکتیکان به بازار عرضه شد. این بازی نظر منتقدان و همچنین بازیکنان را به خود جلب کرده است و حالا شاهد اولین بسته الحاقی بازی به نام Fell Seal Arbiter’s Mark – Missions and Monsters هستیم که ما را بیشتر از پیش وارد داستان زیبا و گیم پلی جذاب خود می‌کند.

Fell Seal Arbiter's Mark - Missions and Monsters

داستان بازی Fell Seal Arbiter’s Mark – Missions and Monsters با اتفاقی مهم شروع می‌شود. یک گروه 7 نفره از بهترین مبارزان برای کشتن یک هیولا وارد عمل می‌شوند و پس از نجات دنیا، تصمیم می‌گیرند بر کل دنیا حکومت کنند اما این دفعه حکومت آن‌ها بر پایه صلح و عدالت است و به همین دلیل شورایی تشکیل می‌دهند تا جلوی جنایت‌ها و شیادان را بگیرند. حالا پس از سال‌ها شما در نقش کاپیتان این گروه وارد شهر خواهید شد و درجایی شاهد خون‌ریزی فردی ثروتمند خواهید بود. او را دستگیر کرده و به دادگاه می‌برید اما به‌یک‌باره حقیقت مهیبی را خواهید فهمید و این‌گونه است که بازی برای شما شروع می‌شود و باید به سؤال بزرگی پاسخ دهید: عدالت ازنظر شما یا فرد دیگری؟ برای روایت چنین داستانی، یک سیستم گیم پلی بزرگ تدارک دیده‌شده است که هر شخصیت را داخل یک کلاس قرار داده است و هرکدام نیز توانایی خاص خود. بعدازآن است که به انجام کارهای مختلف خواهید پرداخت و حریف‌های زیادی نیز سد راهتان خواهند شد.

در بسته الحاقی Fell Seal Arbiter’s Mark – Missions and Monsters توانایی به کار گرفتن هیولاهای قدرتمند نیز به شما داده می‌شود و می‌توان آن‌ها را به جنگ فرستاد. هر چه ارتش شما گسترش یابد، توانایی انجام مراحل بیشتری به شما داده می‌شود و حالا قادر به استفاده از 3 کلاس شخصیتی جدید و همچنین 5 موقعیت کاملاً تازه خواهید بود که دشمنان ترسناکی را روبه روی شما قرار می‌دهند. سیستم داخل بازی جدید هم روند به دست آوردن جوایز و آیتم‌ها را ساده‌تر کرده است و کافی است افرادی را به جنگ بفرستید تا قدرت شما افزایش یابد. همچنین موسیقی‌های نو و چالش‌های جدید هم بخش تازه‌ای از بازی است. در این سبک نگاهی هم به بازی The Elder Scrolls V Skyrim و Mount & Blade II هم بیندازید.

در ادامه برای دانلود بازی Fell Seal Arbiters Mark با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7 SP1+
Processor: 1.2 Ghz, Pentium 4+
Memory: 4 GB RAM
Graphics: DirectX 9.0c compatible with 1024 MB
DirectX: Version 9.0c
Storage: 2 GB available space

سیستم پیشنهادی :

Processor: 1.2 Ghz, Pentium 4+
Memory: 4 GB RAM
Graphics: DirectX 9.0c compatible with 1024 MB
DirectX: Version 9.0c
Storage: 2 GB available space
RECOMMENDED:
OS: Windows 7/8.1/10
Processor: 2+ Ghz
Memory: 5 GB RAM
Graphics: DirectX 9.0c compatible with 2048MB
DirectX: Version 9.0c
Storage: 2 GB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Missions and Monsters is the first expansion to Fell Seal: Arbiter’s Mark and brings several new additions to enrich the gameplay. You’ll now be able to recruit powerful monsters from across the land of Teora, customize them with their own classes, and send them into battle alongside the rest of your forces. As your army grows, you’ll get to dispatch your troops on missions of their own to gather precious resources, earn special rewards, unlock new locations and classes, and, ultimately, keep the land a safer place!

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.