Xbox-Academy
یحیی رحیمی

در کارگاه آموزشی مجانی توسعه بازی مایکروسافت به نام Xbox Academy شرکت کنید

یحیی رحیمی 18 شهریور 1399 بدون دیدگاه
1,051 بازدید

مایکروسافت فرصت بی‌نظیری در اختیار افراد عاشق ساخت بازی‌های ویدیویی قرار داده است. پروژه Xbox Academy یک کارگاه آموزشی آنلاین توسعه بازی است که هفته آینده در روزهای 12 و 13 سپتامبر برگزار خواهد شد و آموزش‌های اولیه در زمینه تولید بازی‌های ویدیویی ارائه خواهد شد.

هدف اصلی مایکروسافت الهام بخشیدن به نسل تازه‌ای از خالقان بازی و کمک به آن‌ها به‌منظور فراگیری مفاهیم پایه طراحی و توسعه بازی‌های ویدیویی است. کارگاه آموزشی Xbox Academy با کمک استودیوهای Playground Games، Games London و East London Arts and Music برگزار خواهد شد. اولین جلسه حدود 90 دقیقه طول خواهد کشید و مفاهیم پایه‌ای طراحی بازی و فرایند توسعه شرح داده خواهد شد.

در ادامه آموزش استفاده از کیت‌های نرم‌افزاری مانند Unity هم داده می‌شود. کارگردان و تهیه‌کننده استودیو Playground به همراه مدیر موسسه هنر و موسیقی شرق لندن به‌عنوان سخنران‌های این رویداد معرفی‌شده‌اند. این افراد در مورد چالش‌های توسعه بازی صحبت خواهند کرد و تجارب گذشته‌شان را با افراد مشتاق به اشتراک خواهند گذاشت. در آخر مدیر تیم آموزشی فروشگاه مایکروسافت هم به‌عنوان آخرین مهمان صحبت خواهد کرد.

کارگاه آموزشی Xbox Academy در دو روز 12 و 13 سپتامبر و چهار زمان مختلف برگزار می‌شود. تعداد افراد حاضر در برنامه محدود خواهد بود و برای همین بهتر است همین‌الان به وب‌سایت آن‌ها مراجعه و ثبت‌نام کنید تا بخشی از برنامه مجانی هفته آینده مایکروسافت باشید. قبل از شروع برنامه نیاز به دانلود آخرین نسخه از موتور بازی‌سازی Unity به همراه کیت‌های سه‌بعدی خواهید داشت.

هدف از دانلود این برنامه‌ها، انجام تمرین‌ها و مراحل توسعه بازی است که توسعه مدرسان آموزش داده می‌شود. برای شرکت در کارگاه آموزشی Xbox Academy باید حداقل 16 سال سن داشته باشید. این فرصت بی‌نظیر را از دست ندهید.

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.