MSI 15M Stealth
یحیی رحیمی

معرفی باریک ترین لپ تاپ گیمینگ 15 اینچی توسط MSI

یحیی رحیمی 14 شهریور 1399 1 دیدگاه
530 بازدید

لپ تاپ Stealth 15M جدید شرکت MSI رقابت جدی برای مدل های 15 اینچی کمپانی Razer ایجاد خواهد کرد. این لپ تاپ جدید تنها 1.67 کیلوگرم وزن دارد و ضخامت آن 0.63 اینچ است. بر اساس گفته MSI، لپ تاپ Stealth 15M از Razer Blade 15 Advanced سبکتر و باریک تر است و ظاهر زیباتری با استفاده از رنگ های خاکستری و سفید ارایه می کند. مهم تر از همه استفاده از نسل 11 پردازنده های اینتل به نام Tiger Lake است و کارت گرافیک Nvidia RTX 2060 Max-Q هم وظیفه پردازش گرافیکی را برعهده خواهد داشت.

یکی از ویژگی های مهم لپ تاپ Stealth 15M کمپانی ام اس آی، پشتیبانی از درگاه PCIe 4.0 است؛ استفاده از حافظه SSD PCIe Gen4 x4 از دیگر نقاط قوت آن است و امکان استفاده از حافظه هایی تا ظرفیت 2 ترابایت هم وجود دارد. باید دید استفاده از نسل جدید پردازنده های اینتل و سخت افزار مدرن چه تاثیری روی عمر باتری خواهد گذاشت و مهم تر از همه، نحوه خنک کردن دستگاه با توجه به ضخامت پایین آن چطور خواهد بود. بر اساس آنچه MSI گفته است، عمر باتری در حالت عادی 9 ساعت خواهد بود.

MSI 15M Stealth

MSI سرعت را سرلوحه قرار داده است و به همین دلیل از درگاه Thunderbolt 4 استفاده کرده است. این به معنی آن است که باتری لپ تاپ توسط پورت USB-C PD با سرعت بالاتری شارژ خواهد شد. چیپ وای فای Killer Wi-Fi AX1650 هم بسیار سریع و پایاست و نرخ دانلود و انتقال اطلاعات در بالاترین حد ممکن قرار دارد. دیگر جنبه های این لپ تاپ باریک چندان شگفت انگیز و قابل توجه نیستند. برای نمونه از صفحه نمایش 15.6 اینچی IPS استفاده شده است که نرخ ریفرش 144 هرتز را فراهم می آورد و انتظار یک صفحه نمایش با کیفیت بالاتر را داشتیم.

قیمت لپ تاپ MSI Stealth 15M فعلا مشخص نشده است و تاریخ عرضه آن هم در هاله ای از ابهام قرار دارد. باید دید ام اس آی چه راهکاری برای خنک کردن پردازنده و کارت گرافیک این دستگاه باریک و نازک دارد.

منبع: TomsHardware

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 1 دیدگاه
  • Avatar

    متین

    مهمان

    صفحه 144 هرتزی برا ما بدبختا که با 20 فریم بازی میکنیم، قابل توجهه

    پاسخ دهید