September 2020 Games
یحیی رحیمی

سپتامبر 2020: منتظر چه بازی‌هایی برای کنسول و PC باشیم؟

یحیی رحیمی 10 شهریور 1399 2 دیدگاه
850 بازدید

ماه اوت هم به پایان رسید و از فردا سپتامبر شروع خواهد شد و به تاریخ عرضه کنسول‌های Xbox Series X و PS5 نزدیک می‌شویم. ماه سپتامبر با بازی‌های هیجان‌انگیزی شروع خواهد شد و در کل ماه خوبی ازنظر بازی‌های جدید را خواهیم دید. ازجمله این بازی‌های می‌توان به Marvel’s Avengers و NBA 2K21 اشاره کرد و اگر عاشق بازی‌های نقش‌آفرینی هستید، همراه ما باشید تا یک بازی خوب را به شما معرفی کنیم.

Marvel’s Avengers  — چهاردهم شهریور

بازی Marvel’s Avengers یکی از عنوان‌های هیجان‌انگیز ماه سپتامبر است که توسط استودیو کریستال داینامیکس توسعه‌یافته است. این بازی با ترکیب ابرقهرمان‌های مارول یک عنوان هیجان‌انگیز و جذاب تشکیل داده است و به فرمت یک سرویس آنلاین ارائه می‌شود. آپدیت‌های زیادی در انتظار خریداران خواهد بود و محتوای گسترده آن می‌تواند همه را سال‌ها پای این بازی بنشاند.

Tony Hawk’s Pro Skater 1+2  — چهاردهم شهریور

بازی Tony Hawk’s Pro Skater 1+2 یک ریمستر از دو بازی اول به همین نام است که توسط استودیو Vicarious Visions از نوساخته شده است. این کلکسیون شامل تمامی اسکیت‌بازها، مراحل و مودهای مختلف دو بازی اصلی است. بیشتر موسیقی متن قدیمی بازی دوباره استفاده‌شده است اما از تعدادی قطعات دیگر هم استفاده‌شده است.

Baldur’s Gate III   — نهم مهر

چند پاراگراف بالاتر در مورد یک بازی نقش‌آفرینی گفتیم و Baldur’s Gate III دقیقاً همانی است که به شما معرفی می‌کنیم. این بازی اواخر سپتامبر از حالت دسترسی اولیه خارج خواهد شد و بالاخره طعم آن را خواهیم چشید. این بازی توسط استودیو Larian Studios توسعه‌یافته است و یکی از عنوان‌های نقش‌آفرینی مورد انتظار امسال است. ازجمله ویژگی‌های بازی می‌توان به سناریوهای مبارزه مختلف، دیالوگ‌های گسترده و شخصیت‌هایی که شمارا برای ساعت‌ها مشغول نگه می‌دارد، اشاره کرد.

NBA 2K21

این بازی نیازی به تعریف و توضیح ندارد. 2K Games مانند سالهای پیش یک اثر بی‌نظیر از ورزش بسکتبال را برای طرفداران این ورزش محبوب آماده کرده است و قرار است روز 4 سپتامبر روی نسل فعلی کنسول‌های بازی منتشر شود. نسخه ارتقا یافته در سال 2021 روی کنسول‌های Xbox Series X و PlayStation 5 عرضه خواهد شد. قیمت آن نسخه 70 دلار خواهد بود و اندکی گران‌تر از بازی فعلی است.

جدول کامل بازی های ماه سپتامبر 2020

تاریخ انتشاربازیپلتفرم ها
September 1Crusader Kings IIIPC
MX vs. ATV All OutSwitch
Tell Me Why: Chapter TwoXbox One, PC
September 4Doraemon: Story of SeasonsPS4
Marvel’s AvengersPS4, Xbox One, PC
NBA 2K21PS4, Xbox One, Switch, PC
Tony Hawk’s Pro Skater 1+2PS4, Xbox One, PC
September 8Kingdoms of Amalur: Re-ReckoningPS4, Xbox One, PC
September 15Fight CrabSwitch
Spelunky 2PS4, PC
September 18WWE 2K BattlegroundsPS4, Xbox One, Switch, PC
September 2213 Sentinels: Aegis RimPS4
September 24Serious Sam 4PC
September 25Mafia: Definitive EditionPS4, Xbox One, PC
September 30Baldur’s Gate IIIPC

منبع: GameSpot

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 2 دیدگاه
  • Avatar

    روح الله

    مهمان

    آیا بازی Avengers برای Pc میاد؟

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به روح الله

      مدیر سایت

      بله