دانلود بازی Immortal Realms Vampire Wars برای PC
دانلود بازی Immortal Realms Vampire Wars برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Immortal Realms Vampire Wars برای PC

پارسی گیم 11 شهریور 1399 بدون دیدگاه
6,482 بازدید

دانلود بازی Immortal Realms Vampire Wars برای کامپیوتر

سرزمینی که توسط خون‌آشام‌ها اداره شود قطعاً برای هیچ انسانی خوشایند نخواهد بود اما جایی خیالی به نام سرزمین Warmont وجود دارد که تا تاریخ‌دانان به یاد دارند، خون ومپایرها در کوچه و پس کناره‌های آن جریان داشته است. داخل مرزهای بازی Immortal Realms Vampire Wars این خون‌آشام‌ها هستند که کنترل انسان‌ها را بر عهده‌دارند و آن‌ها را به‌منظور ارضای خواست خودشان قربانی کنند و سال‌هاست انسان‌ها برده این موجودات خطرناک شده‌اند. تا زمانی که انسان‌ها خون خود را به درخواست خودشان به خون‌آشام‌ها بدهند، مشکلی پیش نخواهد آمد و معاهده صلح سال‌هاست میان این دو برقرار است. اما آیا همه‌چیز این‌طور می‌ماند؟ استودیو Palindrome Interactive به تهیه‌کنندگی Kalypso Media با یک اثر استراتژیک وارد بازار شده است که باید از سویی به مدیریت پادشاهی خون‌آشام‌ها پرداخت و از سویی در جنگ‌های نوبتی شرکت کرد.

بازی Immortal Realms Vampire Wars به قسمت‌های مختلفی تقسیم‌شده است. در بخشی از نقشه که به سرزمین مردگان مشهور است، هیچ انسانی زندگی نمی‌کند و این دشت خالی از سکنه و دورافتاده نشان از روزگار تلخ گذشته دارد. وظیفه شماست که این سرزمین را بار دیگر به مرزهای قبلی‌اش گسترش دهید و بتوانید با اداره درست و عادلانه آن، زمینه‌ساز ایجاد یک تمدن به‌یادماندنی در ورق‌های کتاب تاریخ شوید. در قسمت شمالی این سرزمین، برف و کولاک غوغا می‌کند و خون‌آشام‌ها به زندگی در تنهایی و تاریکی خوکرده‌اند و جادوی خود را پیداکرده‌اند: خون. داستان بازی آرام شمارا به سمت نبرد بزرگی میان انسان و ومپایر می‌کشاند: بوی خون همه‌جا حس می‌شود و باد آن را به سراسر سرزمین وارمونت منتقل کرده است؛ ترس در جلد همه دیده می‌شود اما راهی جز جنگ وجود ندارد. این بازی استراتژیک باوجود دنیای تاریک و المان‌های نوبتی و کارت‌های خاص، تجربه‌ای بی‌نظیر را ارائه می‌دهد.

بازی Immortal Realms Vampire Wars ساختمان‌ها و بخش‌های مختلفی همچون روستا و مزارع را پدید آورده است و هر بخش از نقشه با المان‌های خاصی پرشده است. درجایی غارهای تاریکی را خواهید دید و در بخشی گرمای سوزان صحرا. ایجاد یک ارتش مجهز، مهم‌ترین بخش این بازی است و باید توسط کارت‌هایی که در اختیارتان قرار می‌گیرد، این کار را انجام دهید. گسترش ارتش به جمع‌آوری منابع اولیه بستگی دارد که چنین مکانیسمی در تمامی بازی‌های استراتژیک یافت می‌شود. با شروع هر مرحله یک سری کارت‌های مخصوص به شما داده می‌شود که آن‌ها را باید در موقعیت مناسبی استفاده کنید. بازی Immortal Realms Vampire Wars تجربه‌ای بی‌نظیر از یک دنیای خیالی و خلاقانه را ارائه می‌دهد. بازی‌های مشابه مانند Othecide و Warhammer 40K Dawn of War II – Retribution را از دست ندهید.

در ادامه برای دانلود بازی Immortal Realms Vampire Wars با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10 64-bit
Processor: Quad Core 3.2 GHz
Memory: 8 GB RAM
Graphics: Geforce GTX 770 equivalent
DirectX: Version 11
Storage: 24 GB available space

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
Processor: Quad Core 3.4 GHz
Graphics: Geforce GTX 1060 6GB

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

For as long as historians can remember, the ancient Dracul bloodline has ruled over the mysterious lands of Warmont – Realm of the Bloodthrone. Inside the secluded borders of this land, an unholy court of vampires feast on the blood of their human subjects. And, as long as they give it willingly, a vicious peace between mortal and immortal is kept alive under the watchful eye of the vampiric rulers – Vlad and Cecilia Dracul, forever bound by eternal love.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
چگونه بازي هاي کامپيوتري را نصب کنيم ؟ + آموزش ويدئويي + لیست کامل نرم افزار های مورد نیاز برای بازی
  • حجم : 7.45 گیگابایت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 5.0 از میانگین رای 1 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.