Unknown 9 Awakening
یحیی رحیمی

بازی Unknown 9: Awakening معرفی شد: داستان پردازی در نسل آینده کنسول ها

یحیی رحیمی 7 شهریور 1399 بدون دیدگاه
1,252 بازدید

بازی های زیادی در افتتاحیه رویداد گیمزکام امسال حضور داشتند و چندین بازی جدید هم معرفی شدند. یکی از این بازی های جدید، Unknown 9: Awakening نام داشت که توسط استودیو Reflector ساخته شده است و در دنیای Unknown 9 جریان دارد. اگر با این اسم آشنا باشید می دانید که چه اندازه کتاب های کمیک و رمان های مختلف بر اساس آن نوشته شده اند و حالا یک بازی نسل آینده هم به میانه میکس اضافه شده است.

تریلر منتشر شده از بازی Unknown 9: Awakening اطلاعات زیادی از بازی در اختیار ما قرار نمی دهد. تنها یک دختر جوان را می بینیم که قدرت های شگفت انگیزی دارد. مشخص نیست او کیست و چه قدرت هایی دارد و باید منتظر انتشار خبرهای بیشتر باشیم اما از تریلر مشخص است که این دختر جوان می تواند به یک دنیای تاریک و ماوراء واقعیت سفر کند که در این حالت، هیچ مهاجمی توانایی صدمه زدن به او را ندارد.

این بازی داستان دختر جوانی را دنبال می کند که در کشور هند و با دیدگاه خاصی نسبت به مرگ بزرگ شده است. او به دنبال درک خود و این راز مهیب است. پس از آنکه از دنیای ماوراء آگاه می شود، شروع به ماجراجویی می کند که ما همراه سفر او خواهیم شد.دنیای Unknown 9 بسیار پیچیده و جذاب است و همین است که طرفداران زیادی را جذب کرده است.

مشخص نیست داستان بازی بر اساس کتاب هاب کمیک خواهند بود یا خیر اما بعید است که داستانی فراتر از کتاب و فیلم ها را شاهد باشیم. با پروژه بسیار بزرگی روبه رو هستیم و باید ببینیم آیا تیم توسعه دهندگان Reflector از پس آن بر خواهد آمد یا خیر. امیداوریم که در آخر یک عنوان جذاب و درخورد اسم آن به بازار راه پیدا کند.

بازی Unknown 9: Awakening فعلا تاریخ انتشار ندارد اما پلتفرم های PC، PS5 و Xbox One به عنوان اهداف استودیو انتخاب شده اند.

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.