the-witcher-monster-slayer
یحیی رحیمی

بازی موبایلی The Witcher: Monster Slayer معرفی شد: مشابه Pokemon GO

یحیی رحیمی 6 شهریور 1399 بدون دیدگاه
1,384 بازدید

استودیو CD Projekt Red امروز از یک بازی موبایلی مخصوص پلتفرم های iOS و اندروید به نام The Witcher: Monster Slayer رونمایی کرده است. مکانیسم اصلی بازی مشابه Pokemon GO است اما همه چیز در دنیای ویچر قرار دارد. این بازی قرار است در ادامه سال جاری میلادی به صورت مجانی در اختیار همگان قرار گیرد.

بازی جدید توسط استودیو Spokko توسعه یافته است که بخشی از خانواده بزرگ سی دی پراجکت رد به حساب می آید. این بازی جدید به بازیکنان امکان جستجو و کشف هیولاهای مختلف را از دنیای ویچر می دهد. بازی به کاربران اجازه استفاده از ویژگی قابلیت واقعیت افزوده را می دهد تا بازیکن بیشتر با دنیای بازی خو بگیرد. تنهای کاری که لازم است انجام شود، دنبال کردن هیولاهایی است که به صورت واقعیت افزوده روی گوشی شما ظاهر می شوند.

اگر چه بازی The Witcher: Monster Slayer در دنیای ویچر قرار دارد اما اتفاقات آن قبل از شروع داستان سه گانه ویچر شروع می شود و داستانی کاملا جداگانه از آنچه تا به حال دیده ایم را تجربه خواهیم کرد. در ادامه باید گفت که بازی جلوه بصری بسیار غنی و زیبایی دارد و جنگیدن با هیولاها به نوعی برای طرفداران ویچر آشنا خواهد بود اما المان های تازه ای هم استفاده شده است. بازیکنان قادر به استفاده از چرخه 24 ساعته شبانه روز و شرایط آب و هوایی برای داشتن دست بالاتر در مبارزات خواهند بود.

the-witcher-monster-slayer

با وجود هیولاهای متعدد در بازی، گیمرها قادر به شرکت در چالش های بسیار سختی خواهند بود. قبل از ورود به مبارزه لازم است اکسیرهای مناسب جمع آوری شوند و تله هایی کار گذاشته شود، دقیقا مشابه آنچه یک ویچر انجام می دهد. المان های نقش آفرینی حی و حاضر خواهند بود و اجازه ارتقای سلاح ها و لول بازیکن را می دهند. مراحلی وجود دارند که از روی داستان اصلی ساخته شده اند و قرار نیست تنها قدم بزنید و یک سری هیولاها پیدا کنید.
تاریخ انتشار بازی The Witcher: Monster Slayer مشخص نیست و باید منتظر خبرهای بیشتر باشیم.

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.