Nintendo Switch
یحیی رحیمی

گزارش جدیدی از عرضه مدل تازه ای از Nintendo Switch خبر می دهد

یحیی رحیمی 4 شهریور 1399 بدون دیدگاه
1,028 بازدید

کمپانی نینتندو یکی از بهترین سال های خود را سپری می کند. سود این کمپانی در سه ماهه گذشته میلادی به میزان 428 درصد افزایش پیدا کرده است و درآمد زیادی به جیب کمپانی ریخته شده است. دوران قرنطینه افزایش سود زیادی برای همه ناشران بازی های ویدیویی به دنبال داشته است اما نینتندو اندکی بیشتر از بقیه رشد کرده است. وب سایت تایوانی Economic Daily در گزارش تازه ای از احتمال معرفی یک مدل جدید از کنسول Nintendo Switch خبر داده است.

این اولین گزارشی نیست که از معرفی مدل جدید کنسول نینتندو اسویچ خبر می دهد. از سال 2017 تا به حال گزارش های متعددی در این مورد منتشر شده اند که به توسعه یک مدل قدرتمندتر از کنسول فعلی اشاره داشته اند. همانند گزارش های پیشین، این یکی هم جزئیات نامشخصی از زمان عرضه و توانایی های کنسول ارایه داده است و تا زمان تایید این اطلاعات، هیچ چیز را باور نکنید.

گزارش منتشر شده مدعی است که مدل جدید Nintendo Switch با سخت افزار ارتقا یافته و صفحه نمایش با کیفیت عرضه می شود. مشخص نیست کدام بخش از سخت افزار ارتقا می یابد اما ضعف هایی در مورد شوک آنالوگ و قدرت پردازشی کنسول یافت می شود که باعث خودداری بعضی استودیوها از توسعه بازی هایشان برای این کنسول شده است.

بر اساس متن گزارش، توسعه مدل جدید کنسول Nintendo Switch در اوایل سال جاری میلادی شروع شده است و تولید انبوه آن هم به زودی شروع می شود. این کنسول قرار است در سه ماهه اول سال 2021 به بازار عرضه شود و در نتیجه باید منتظر ماه های ژانویه تا مارس باشیم. البته سال مالی نینتندو با این تاریخ تفاوت دارد و از ماه مارس شروع می شود. مشخص نیست کدام تاریخ مد نظر این وب سایت بوده است.

مانند همیشه گزارش منتشر شده را به چشم تردید بنگرید و منتظر انتشار خبرهای رسمی باشید.

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.