Peaky Blinders Mastermind PC Game
Peaky Blinders Mastermind PC Game پارسی گیم

دانلود بازی Peaky Blinders Mastermind برای PC

پارسی گیم 31 مرداد 1399 9 دیدگاه
17,530 بازدید

دانلود بازی Peaky Blinders Mastermind برای کامپیوتر

کمتر کسی پیدا می شود که سریال تلویزیونی پیکی بلایندرز را نشنیده باشد. این سریال در طول چند فصل اخیر طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده است و برادران شلبی در دل افراد زیادی جا خوش کرده اند. جای خالی یک بازی ویدیویی بر اساس سریال حس می شد تا اینکه استودیو FuturLab به تهیه کنندگی Curve Digital دست به تولید بازی معمایی Peaky Blinders Mastermind است. این اثر معمایی بر اساس سریال ساخته شده است و برعکس آن چیزی که فکر می کنید یک عنوان استراتژیک است که مبارزات آن به صورت نوبتی دنبال می شود و وقایع قبل از فصل اول سریال را روایت می کند. کنترل کسب و کار گروه تبه کار شلبی را برعهده بگیرید و برنامه های آن‌ها را به منظور دریافت قدرت بیشتر به سرانجام برسانید.

به بیرمنگام پس از جنگ جهانی خوش آمدید. Peaky Blinders Mastermind به شما اجازه پیوستن به گروه خانوادگی شلبی را می دهد و پس از آن همراه تامی خواهید شد و آرزوهای بزرگ او را در سطح شهر دنبال خواهید کرد. تامی به دنبال ساختن یک گروه بزرگ و قدرتمند است و لازم است خود را به عنوان مغز متفکر گروه به اثبات برساند. اتفاقات بازی مربوط به زمانی است که گروه شلبی در حال قدرت گرفتن است و داستان سریال وارد بازی نمی شود. هر چند شخصیت های سریال در بازی حاضر هستند و برای نمونه تامی، آرتور، آدا، پالی، جان و فین از جمله کاراکترهای قابل کنترل هستند. در طول بازی کنترل تمامی شخصیت ها به شما داده می شود که هر کدام از آن‌ها دارای مرحل مخصوص به خود هستند. مکان های موجود در سریال را خواهید دید و با دشمنان مختلفی روبه رو می شوید که آن موقع مکانیسم اکشن بازی و تیراندازی تا حد مرگ فعال می شود.

داستان اصلی بازی Peaky Blinders Mastermind با قتل یک قاچاقچی چینی افیون شروع می شود. تامی به منظور کشف حقیقت وارد ماموریت بزرگی می شود و پس از آن است که گروه بزرگ خود را راه می اندازد. گیم پلی بازی اختیار تغییر آزادانه اتفاقات را در اختیار شما قرار می دهد. در صورتی که مبارزه مطابق میل شما پیش نرفته باشد، کافی است داستان را برگردانید و تصمیم دیگری اتخاذ کنید. هر کدام از مراحل بازی هم دارای معمای های پیچیده ای هستند که باید یک به یک حل شوند. لازم است شخصیت های مناسبی برای معماها در نظر گرفته شوند تا هدف نهایی به سرانجام برسد. ظاهر بازی با دیگر عنوان های استودیو هم خوانی دارد و دلیل انتخاب این سبک همین مورد بوده است. بازی های مشابهی همچون My Friend Pedro و Satisfactory را از دست ندهید.

در ادامه برای دانلود بازی Peaky Blinders Mastermind با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7/8.1/10 x64
Processor: Intel i5-760 (4*2800) or equivalent
Memory: 8 GB RAM
Graphics: GeForce GTX 760
DirectX: Version 11
Storage: 5 GB available space

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

Welcome to Birmingham, during the aftermath of the Great War. Set right before the events of Season One, Peaky Blinders: Mastermind lets you join the Shelby family’s criminal gang. Follow the rise of Tommy as he successfully uncovers a sinister plot to put the family out of business, proving himself worthy of being the true mastermind of the Peaky Blinders.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 9 دیدگاه
  • Avatar

    Milad

    مهمان

    سلام . این بازی کرک شده؟

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به Milad

      پشتیبانی

      سلام
      بله

  • Avatar

    امیر

    مهمان

    بازی سیو نمیشه … چه کار کنم ؟

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به امیر

      پشتیبانی

      بازی را به صورت Run As Administrator اجرا کنید

    • Avatar

      امیر در پاسخ به امیر

      مهمان

      نشد باز… فولدر saves خالی هست… کانفیگ هم حتی سیو نمیشه

    • Avatar

      امیر در پاسخ به امیر

      مهمان

      نشد

  • Avatar

    m3animate

    مهمان

    من به شدت طرفدار این فیلم هستم. ولی واقعا بازی منو جذب نکرد واقعا. تنها ایده خوبش استفاده از چند نقش و تایم لاین بود که میتونی زمان رو مدیریت کنی. اما تو این سبک بازی دسپرادوز رو واقعا ترجیح میدم.

    ممنون سایت خوبتون ?

    پاسخ دهید
  • Avatar

    امیر

    مهمان

    سلام
    به GeForce GT 750 M وi7 میخوره
    با تشکر

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به امیر

      پشتیبانی

      سلام
      اگر حداقل رم مورد نیاز را داشته باشید اجرا میشود