Batman
یحیی رحیمی

اسم بازی و زمان معرفی Suicide Squad اعلام شد؛ تایید معرفی Batman در هفته آینده

یحیی رحیمی 25 مرداد 1399 بدون دیدگاه
571 بازدید

استودیو Rocksteady هفته گذشته معرفی بازی Suicide Squad را تایید کرد و با توجه به آنکه اطلاعاتی در مورد بازی با ما به اشتراک نگذاشت، افراد زیادی به گمانه زنی و انتشار شایعات پرداختند. استودیو بالاخره اسم اصلی و تاریخ دقیق معرفی بازی را اعلام کرده است. در سوی دیگر WB Montreal از معرفی بازی Batman جدید در هفته آینده خبر داده است.

هر دو این بازی ها در رویداد DC FanDome هفته آینده معرفی خواهند شد. این رویداد در سه روز برگزار خواهد شد و خبرهای زیادی برای طرفداران کمیک های دی سی خواهد داشت. قرار است کتاب، فیلم و بازی های جدیدی معرفی شوند. راک استدی زمان برگزاری مراسم معرفی بازی Suicide Squad را روز اول شهریور و ساعت 4 و نیم بامداد به وقت ایران اعلام کرده است. معرفی بازی 20 دقیقه طول خواهد کشید و مجری مراسم هم ویل آرنت خواهد بود.

با تایید معرفی بازی، اسم رسمی آن توسط استودیو اعلام شده است. همان طور که قبلا هم شنیدیم، Suicide Squad: Kill the Justice League اسم اصلی بازی خواهد بود. مشخص نیست آیا ابرقهرمان های لیگ عدالت هم در بازی حضور خواهند داشت اما از آنجایی که توسعه دهنده قبلا به تولید بازی های بتمن مشغول بود، چنین احتمالی بعید نیست. باید منتظر پخش تریلر معرفی بازی باشیم.

در خبر دیگری، استودیو WB Games Montreal از معرفی نسخه بعدی بازی Batman خبر داده است. مدت هاست شایعاتی در این مورد شنیده ایم و بالاخره همه چیز به واقعیت پیوست. استودیو روز 1 شهریور و ساعت 10 شب به وقت ایران از بازی جدید رونمایی خواهد کرد. مراسم معرفی بازی بیست دقیقه طول خواهد کشید و سوال و جواب با توسعه دهندگان هم بخشی از مراسم خواهد بود. برعکس بازی جوخه خودکشی، اسم نسخه جدید بتمن معرفی نشده است و تنها کافی است یک هفته منتظر بمانیم. نظر شما چیست؟

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.