Control
یحیی رحیمی

معرفی نسخه Ultimate Edition بازی Control در کنار ویژگی های نسل آینده

یحیی رحیمی 23 مرداد 1399 بدون دیدگاه
784 بازدید

تقریبا یک سال از انتشار بازی Control آخرین ساخته استودیو Remedy می گذرد. این بازی برعکس ظاهر زیبایش، به اهدافی که استودیو برای آن در نظر گرفته بود نرسیده است اما بازی هنوز یک موفقیت بزرگ به حساب می آید و میزان فروش آن در حال رشد است. هفته گذشته بسته الحاقی آلن ویک برای کنترل معرفی شد و استودیو از اتصال دنیای بازی به یک اثر کاملا جدید گفته است.

شرکت 505 Games، ناشر بازی، امروز نسخه جدیدی از بازی Control را معرفی کرده است. این نسخه که Ultimate Edition نام دارد، علاوه بر بازی اصلی، دو بسته الحاقی نام های Foundation و AWE را در خود جا داده است. حالت پایان بازی به نام The Expeditions، فوتو مود و تمامی محتوایی که از روی عرضه تا به حال در اختیار بازیکنان قرار گرفته است، در این نسخه جدید وجود خواهد داشت.

مهم ترین نکته در مورد نسخه Ultimate Edition بازی Control، عرضه آن روی کنسول های PS5 و Xbox Series X و برای اولین بار روی استیم است. نسخه مخصوص کنسول های جدید به صورت ارتقا یافته در اختیار علاقه مندان قرار خواهد گرفت و استودیو به شدت مشغول کار روی انتشار این نسخه جدید است. پاندمی کرونا و مشکلات پیش آمده باعث عدم عرضه نسخه دیجیتالی و فیزیکی بازی به صورت همزمان شده است. در زیر تاریخ انتشار بازی روی پلتفرم های مختلف را مشاهده کنید.

  • ششم شهریور – نسخه استیم
  •  20 شهریور – نسخه دیجیتالی Epic Game Store, PlayStation 4 and Xbox One
  • آخر سال 2020  – PlayStation 4 and Xbox One (physical edition)
  •  آخر سال 2020  – PlayStation 5 and Xbox Series X (digital)
  •  اوایل سال 2021 – PlayStation 5 and Xbox Series X (physical)

ناشران بازی های ویدیویی در مورد نسل آینده کنسول ها عملکرد مختلفی داشته اند. توسعه دهندگان Marvel’s Avengers تصمیم به انتشار نسخه مجانی بازی روی PS5 و Xbox Series X گرفته اند و کافی است بازی را یک بار خریداری کرده باشد. 2K Games یک نسخه محدود با قیمت 70 دلار را در اختیار کاربران قرار می دهد و در مورد Control لازم است حتما نسخه آلتیمت را خریداری کنید و تنها کاربران این نسخه قادر به دریافت نسخه ارتقا یافته بازی روی کنسول های نسل نهم خواهند بود.

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.