دانلود بازی Wizards Wand of Epicosity برای PC
دانلود بازی Wizards Wand of Epicosity برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Wizards Wand of Epicosity برای PC

پارسی گیم 16 مرداد 1399 2 دیدگاه
3,535 بازدید

دانلود بازی Wizards Wand of Epicosity برای کامپیوتر

وقتی که جادوگر تاریکی برای بار دیگر از خواب برخواست، تنها یک نفر توانایی شکست او را داشت. تمام چشم امید به این قهرمان بود تا اینکه یک احمق به طور اتفاقی، قهرمان داستان را به هلاکت رساند! از آنجایی که کسی باید برای مقابله با جادوگر به نبرد می رفت، مسئولیت این کار روی دوش این کوتوله می افتد! استودیو Game Mechanic Studios با بازی تازه ای به بازار بازی های ویدیویی برگشته است. بازی Wizards Wand of Epicosity یک عنوان استراتژیک در ژانر دفاع از قلعه است. هر بار حریفان متنوع به سمت قلعه شما حمله ور می شوند و لازم است آن‌ها را با استفاده از سلاح های خطرناک خود، از دور مسابقه خارج کنید و آماده موج تازه ای دشمنان شوید.

جادوگر تاریکی به دنبال فتح دنیا در بازی Wizards Wand of Epicosity است. برای همین نوچه ها و سربازان تحت امرش چون دیوانه هایی به سمت قلعه انسان ها حمله می کنند و تا نابودی کل، آرام نخواهند گرفت. این بدترین وضعیت پیش آمده در تاریخ منطقه است زیرا که جادوگر قادر به زنده کردن مردگان است و ارتش او بیشتر از زامبی هایی تشکیل شده است که حرفی جز مرگ سرشان نمی شود. این مردگان متحرک در امواج متعددی به سمت شما حمله خواهند برد. شما بالای برج مراقبت قرار دهید و سلاح خوبی برای دفاع هم کنار خود دارید. از تجهیزات موجود استفاده کنید و همه دشمنان را به آن دنیا بفرستید. چه چیزی جذاب تر از سلاخی زامبی ها و مردگان متحرک که در گروه هایی متعدد با آخرین سرعت ممکن به سمت شما حمله می برند. جادوگر دنیا را برایمان تیره و تار کرده است اما این به معنی آن نیست که ما قدرتی برای دفاع در دست نداریم. با جان و دل مبارزه کنید تا طلسم به جای اولیه خود برگردد.

قلعه شما در بازی Wizards Wand of Epicosity قابلیت ارتقا و بهبود را دارد. هر چه دشمنان بیشتری را بکشید، امتیاز بیشتری به دست خواهید آورد و این در آخر منجر به خرید تجهیزات بهتر و بالابردن شانس بقا خواهد شد. علاوه بر تفنگ ها و سلاح های روی برج، قابلیت کاشتن مین های جنگی هم در اختیارتان است. با جمع آوری آیتم های جادویی، قدرت خود را در مبارزه به اوج برسانید و نگذارید که جادوگر شیطانی بازی به اهداف خود برسد. فضای بازی به بهترین شیوه طراحی شده است و موسیقی هیجان انگیزی هم رفیق راهتان خواهد شد. در این سبک نگاهی به بازی های Dota 2 و Monster Train هم بیندازید.

در ادامه برای دانلود بازی Wizards Wand of Epicosity با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows Vista or 7
Processor: Core 2 Duo
Memory: 2 GB RAM
Graphics: SM3 512MB VRAM
Storage: 4 GB available space

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 8 or 10 64 bit
Processor: Core i5
Memory: 4 GB RAM
Graphics: SM4 1GB VRAM
Storage: 4 GB available space

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

When the Wizard of Darkness awakened, it was up to one man to defeat him. When that man was accidentally killed by one idiot, Tobuscus (or “person of extremely low intelligence” – gently put), the responsibility of becoming an AWESOME WIZARD fell onto him… by default!

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 2 دیدگاه
  • Avatar

    ATM

    مهمان

    سلام خسته نباشید. بعد از نصب بازی وقتی بازی رو اجرا میکنم چند احظه باز میشه بعد دوباره بسته میشه و ه جاش استیم رو باز میکنه اونجا هم بازی پولیه حتی در حالت آفلاین بازم استیم باز میشه لطفا بگید باید چیکار کنم.

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به ATM

      پشتیبانی

      سلام
      بازی رو کرک کنید