دانلود بازی Imperiums Greek Wars برای PC
دانلود بازی Imperiums Greek Wars برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Imperiums Greek Wars برای PC

پارسی گیم 14 مرداد 1399 5 دیدگاه
9,408 بازدید

دانلود بازی Imperiums Greek Wars برای کامپیوتر

بازی‌های استراتژیک 4X مختلفی در بازار بازی‌های ویدیویی پیدا می‌شوند. هرکدام از این بازی‌ها به بخشی از تاریخ بشر پرداخته‌اند و چه زمانی جذاب‌تر از روم باستان؟ استودیو Kube Games با الگو گرفتن از عنوان‌های این سبک، امپراتوری روم و جنگ‌های آن را در قالب بازی Imperiums Greek Wars به خورد ما داده است. این بازی ترکیبی بی‌نظیر از ویژگی‌های ژانر 4X و بازی‌های استراتژیک تاریخی است که دنیایی عظیم را جلوی چشم شما قرار می‌دهد. کنترل کشورهای قدیمی را به دست بگیرید و مردم خود را تا رسیدن به رفاه و بهترین زندگی هدایت کنید. از میان چالش‌های مختلف بگذرید، فتح کنید و پیروز شوید. سلطان، حالا وقت مملکت‌داری است!

بازی Imperiums Greek Wars رقابت تازه‌ای میان قدرت‌های حاضر در یونان و ایران باستان را به تصویر می‌کشد. در نبردهای مختلف شرکت کنید، اقتصاد مملکت را کنترل کنید و با سیاست‌مدارهای بی‌رحم سروکله بزنید. این دنیایی پر از اتفاقات جادویی و اسرار قدیمی در مورد قهرمانان و گنج‌های نهفته است. داستان بازی از سال 395 قبل از میلاد و پادشاهی فیلیپ دوم در مقدونیه شروع می‌شود. شهر مقدونیه به نقطه مهمی برای امپراتوری روم و یونان باستان تبدیل‌شده است. می‌توانید از میان 30 نژاد و حکومت مختلف همچون اسپارتا، آتن، مقدونیه و پارس را انتخاب کنید و آنگاه شروع به برنامه‌ریزی و آماده‌سازی برای جنگ کنید. بعضی‌اوقات لازم است از دیگر حربه‌های دیپلماسی استفاده کنید و دشمن را به میدان صحبت و مذاکره بکشانید. انتخاب در دست شماست که چطور کشور خود را هدایت کنید. وظیفه اصلی شما بقا میان ابرقدرت‌هاست و اگر شانس بیاورید، امکان فتح دیگر حکومت‌ها هم در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

در طول بازی Imperiums Greek Wars چالش‌های زیادی پیش رویتان قرار می‌گیرد. از میان روابط سیاسی سر درخواهید آورد و تمام مسئولیت رهبری به دوش شما قرار داده می‌شود. به‌عنوان یک رهبر باید مسیر مشخصی را دنبال کنید و به نصیحت‌های دستیاران گوش دهید تا در آخر به اهداف خود رسید. افسانه‌های یونانی بخشی از تجربه بازی را تشکیل داده‌اند و برای نمونه قهرمانان قدیمی حضور گرمی خواهند داشت و در مورد آن‌ها بیشتر خواهید فهمید. بازی اجازه ساخت دنیاهای زیادی را می‌دهد و بازیکنان می‌توانند آن را به اشتراک بگذارند و همراه هم از تجربه‌های جدید لذت ببرند. برای رسیدن به نقطه غایی بازی، نیاز به یادگیری عمیق مفاهیم بازی دارید و اگر قبلاً بازی‌های استراتژیک 4X را تجربه کرده‌اید، کار راحتی خواهید داشت. در این سبک بازی‌های Europa Universalis IV Emperor و Total War Rome II را از دست ندهید.

در ادامه برای دانلود بازی Imperiums Greek Wars با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7
Processor: Dual Core 2.0 GHz
Memory: 2 GB RAM
Graphics: DirectX 9 class GPU with 1GB VRAM
DirectX: Version 9.0
Storage: 2 GB available space

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 7 or later
Processor: Quad Core 2.5GHz
Memory: 8 GB RAM
Graphics: DirectX 9 class GPU with 2GB VRAM
DirectX: Version 9.0
Storage: 2 GB available space

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

Imperiums: Greek Wars is a unique combination of turn-based 4X and historical grand strategy with a mythological twist. Inspired by our previous award-winning title Aggressors: Ancient Rome, we bring you a fresh look at a Greco-Persian world of schemers, warmongers, and ruthless politicians. This merciless world is enhanced by myths and stories about heroic deeds and hidden treasures as only the Greeks were able to imagine.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 5 دیدگاه
  • Avatar

    مهمان

    باید تا الان کرکش اومده باشه چی شد پس؟

    پاسخ دهید
  • Avatar

    امیر سالار

    مهمان

    وقتی بازی رو اکسترکت میکنم وسطاش میگهYou need to have folowing volume و یه پوشه رو خودش میگه که باید بزنی و بعد میگه لطفا دیسک بعدی رو وارد کنید وقتی OK رو میرزنم قبول نمیکنه؟

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به امیر سالار

      پشتیبانی

      تمام پارت ها را داخل یک پوشه قرار دهید سپس پارت اول را اکسترکت نمایید
      حتما از اخرین نسخه وینرار استفاده کنید
      بررسی کنید فضای کافی در هارد خود داشته باشید
      اگر اروری دریافت کردین تمام پارت ها را باهم انتخاب کرده و Repair کنید سپس پارت های ریپیر شده را اکسترکت نمایید

  • Avatar

    مهدی

    مهمان

    آقا من نصب کردم اما وقتی پلی رو میزنم بازی پلی نمیشه و همون صفحه پلی میاد چیکار کنم؟؟

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به مهدی

      پشتیبانی

      پیش نیازهای بازی را نصب کنید
      سیستم و کارت گرافیک خود را آپدیت کنید
      مطمئن شوید حداقل سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی را در اختیار دارید