دانلود بازی Max and the Book of Chaos برای PC
دانلود بازی Max and the Book of Chaos برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Max and the Book of Chaos برای PC

پارسی گیم 14 مرداد 1399 بدون دیدگاه
5,447 بازدید

دانلود بازی Max and the Book of Chaos برای کامپیوتر

بازی Max and the Book of Chaos یک آرکید دوبعدی با درون‌مایه اکشن است که توسط استودیو Orenji Games Entertainment ساخته و منتشرشده است. بازی شمارا با موقعیت‌هایی هیجان‌انگیز مواجه خواهد کرد که باید با استفاده از سلاح خود به تیراندازی و کشتن دشمن در دنیایی کلاسیک پرداخت. این داستان پسری کوچک است که سرنوشت تمام دنیا در دستان او قرارگرفته است. اتفاقات ناخوشایند پشت سر هم ظاهر می‌شوند و مسئولیت شما دل بستن به تفنگ و کشتن تمامی دشمنان است. دنیا را نجات دهید و دوستان خود را آزار کنید؛ این بازی خاطرات خوش کودکی را زنده خواهد کرد و بار دیگر ما را به بازی‌های دوبعدی آرکید برمی‌گرداند.

داستان بازی Max and the Book of Chaos داخل یک قلعه قدیمی که به مدرسه‌ای تابستانی تبدیل‌شده است شروع می‌شود. قلعه برعکس ظاهر ساده‌اش، راز بزرگی داخل خود پنهان کرده است. کتاب افسانه‌ای وجود دارد که پل میان ابعاد دیگر هستی است و به دلیل جادوی سیاه، هزاران سال است از چشم‌ها به دور بوده است. به‌یک‌باره کسی راز قلعه را فاش می‌کند و پورتال دوباره به کار می‌افتد. این باعث هجمه دشمنان و موجودات عجیبی به داخل دنیای ما می‌شود. برای نجات دنیا لازم است با همه آن‌ها جنگید و همان‌طور که دنیای زیبای ما را خراب کرده‌اید، آن را به حالت اول خود بگردانید. امید ما به شماست! گیم پلی بازی در یک سری مراحل خطی خلاصه می‌شود. هر مرحله دارای 6 درجه سختی است و بسته به توانایی خود، چالش‌های جداگانه‌ای خواهید چشید. اگر به دنبال تجربه‌ای بهتر هستید، سطوح بالاتر، هیجان بیشتری به شما تزریق خواهند کرد.

هدف اصلی تمامی مراحل بازی Max and the Book of Chaos مقابله با امواج پی‌درپی دشمن است. در این میان باید دوستان خود را از دست ایل‌وتبار آدم فضایی‌ها نجات دهید. هر چه دوستان بیشتری را نجات دهید، ستاره‌های بیشتری به شما تعلق خواهد گرفت. این ستاره‌ها در باز کردن مراحل و باس فایت های جدید نقش اساسی دارند. با کشتن دشمنان، سکه‌های طلا به دست خواهید آورد که به‌منظور خرید تجهیزات و ویژگی‌های جدید و خفن کاربردی خواهد بود. گیم پلی و ظاهر بازی بسیار ساده است اما برای اینکه به یک حرفه‌ای مبدل شوید، نیاز به ساعت‌ها تمرین دارید. جریان بازی به‌سرعت پیش می‌رود و واکنش شما نسبت به دشمنان اهمیت زیادی دارد. در این سبک بازی‌های Neon Abyss و Enter the Gungeon را از دست ندهید.

در ادامه برای دانلود بازی Max and the Book of Chaos با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7 / 8 / 10
Processor: 3.0 GHz Dual Core CPU or better
Memory: 4 GB RAM
Graphics: GPU with at least 1GB of VRAM or better
Storage: 2 GB available space

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

“Max and the book of chaos” is an arcade 2D action game with elements of run and gun and shoot ´em up classic video games, focused on giving to the player a true arcade feeling experience. The game also offers mechanics of upgrading equipment and some features for Max. And all of this mixed with and interesting and funny story to create a unique narrative lore with a cool cartoon graphic style.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.