پارسی گیم

دانلود بازی Liberated برای PC

پارسی گیم 12 مرداد 1399 1 دیدگاه
13,015 بازدید

دانلود بازی Liberated برای کامپیوتر

واژه کنترل بی‌معنی شده است، فناوری و تکنیک ذهن عموم را فلج کرده‌اند و دولت، کمپانی‌ها و ابرقدرت‌ها در دریایی از فساد شنا می‌کنند و واژه آزادی را در چنگال زندان و امنیت خاموش کرده‌اند. این مفهوم در کتاب و فیلم‌های سینمایی مختلفی استفاده‌شده است و بزرگ‌ترین آن‌ها V for Vendetta به‌خوبی چنین دنیای تاریک و آینده‌نگرانه‌ای که همه ما نگران آن هستیم را نشان می‌دهد. استودیو Atomic Wolf با الهام از داستان و فیلم‌های سینمایی ساخته‌شده بر اساس مفهوم بیان‌شده، بازی Liberated را به تهیه‌کنندگی شرکت Walkabout راهی بازار کرده است. وارد بازی تاریک در ژانر اکشن ماجراجویی شوید و داستان آزادی را در قالب کتاب‌های کمیک سیاه‌وسفید بچشید.

بازی Liberated شمارا به آینده‌ای نزدیک می‌برد. جایی که نئولیبرالیسم بالاخره کارش را کرده است و دنیا را به بلای خود آغشته کرده است. جان انسان تحت کنترل کمپانی‌هاست و دولت‌ها هر چه بخواهند انجام می‌دهند. این اعمال بدون پاسخ باقی نمی‌ماند و گروهی آزادی خواهد در حال تشکیل است و به دنبال برافراشته کردن پرچم آزادی است. ازآنجایی‌که تکنولوژی روی زندگی همه تأثیر دارد، بخشی از بازی به هک سیستم‌های اطلاعاتی و نفوذ به سرورها خلاصه می‌شود. از این طریق می‌توانید صدمه زیادی به کمپانی‌ها بزنید و آن‌ها را تضعیف کنید. درحالی‌که مزه دموکراسی زیر دندان تمامی انسان‌های شهر حس می‌شد، همه‌چیز در اتفاقاتی ناخوشایند دست‌به‌دست هم داده است تا شمارا به فکر بیندازد. نیاز به نظم جدیدی وجود دارد و انسان‌های آزاده خواه پیداشده‌اند اما رسیدن به دنیایی جدید چه بهایی برای انسان خواهد داشت؟

داستان بازی Liberated ازنقطه‌نظر افراد مختلفی روایت می‌شود تا حقیقت کاملاً مشخص شود. برای نمونه در بخش اول بازی به‌جای یک هکر قرار خواهید گرفت که با نفوذ به دیتاسنترها و هک اطلاعات باعث بیداری جامعه می‌شود.گرافیک بازی مشابه کتاب‌های کمیک است و بخش زیادی از بازی از طریق صفحات کمیک روایت می‌شود. در بعضی نقاط از کتاب جدا خواهید شد و مستقیماً وارد تیراندازی می‌شوید. بیشتر گیم پلی روی فرار تمرکز دارد و درصورتی‌که گیر پلیس بیفتید، زندگی شما پایان خواهد یافت. تیراندازی کمی ضعیف کارشده است و چندان به کشتن دشمن دل‌خوش نباشید. انجام چنین کاری بسیار سخت و دلهره‌آور خواهد بود. بازی در کنار داستانی جالب، گرافیک و موسیقی رضایت بخشی دارد و اگر بازی‌هایی به این شکل را ترجیح می‌دهید، پیشنهاد ما Genesis Noir و Mirror’s Edge است.

در ادامه برای دانلود بازی Liberated با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7/8/10 64-bit
Processor: AMD Ryzen 3 or Intel Core i3 (3.0 GHz or higher)
Memory: 6 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 660, AMD Radeon R7 370 or equivalent with 2 GB of VRAM
DirectX: Version 11
Storage: 6 GB available space
Sound Card: DirectX compatible

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7/8/10 64-bit
Processor: AMD Ryzen 5 or Intel Core i5 (3.2 GHz or higher)
Memory: 8 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 970, AMD Radeon RX 580 or equivalent with 4 GB of VRAM
DirectX: Version 11
Storage: 6 GB available space
Sound Card: DirectX compatible

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Enter an action-adventure game inside a playable, hand-drawn comic book. Uncover an alarmingly current cyberpunk reality where human rights are dying away. Take up arms and solve puzzles in a noir rain-soaked city that’s desperate for justice. In this near-future dystopia, the eerily familiar always-online society gives way to complete government control—all in the name of safety. But in the midst of it all, an insurgent group of Liberated men and women rises.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 1 دیدگاه
  • Avatar

    Amir Hossein

    مهمان

    ببخشید اون پوشه ی md5 در فیتگرل آپدیت هستش؟

    پاسخ دهید