Halo Infinite
یحیی رحیمی

رسمی: بخش مولتی پلیر بازی Halo Infinite مجانی خواهد بود

یحیی رحیمی 11 مرداد 1399 بدون دیدگاه
637 بازدید

دیروز شایعاتی در مورد احتمال مجانی شدن بخش مولتی پلیر بازی Halo Infinite توسط یک فروشگاه بریتانیایی مطرح شد. این شایعات با گزارش های متعددی همراه شد که نشان از اجرای بازی با 120 فریم در ثانیه داشت. شدت شایعات به حدی بالا گرفت که استودیو مجبور به اعلام صحت خبر منتشر شده شد.

استودیو 343 Industries در اکانت توییتر خود از انتشار بخش مولتی پلیر بازی Halo Infinite به صورت مجانی خبر داده است. برای امتحان بخش آنلاین نیازی به پرداخت هزینه نیست و همانند گزارش های منتشر شده، بازی با فریم ریت 120 فریم در ثانیه اجرا خواهد شد. این ویژگی فعلا در اختیار Xbox Series X خواهد بود و قطعا کاربران PC هم آن را دریافت خواهند کرد.

مایکروسافت در استریم Xbox Games Showcase دو هفته پیش از گیم پلی بخش داستانی بازی Halo Infinite پرده برداشت اما ویدیویی از بخش مولتی پلیر مشاهده نکردیم. تعدادی باور دارند که بخش مولتی پلیر دیرتر منتشر می شود اما این شایعه هم چند روز پیش رد شد. مجانی شدن بازی قدم بسیار بزرگی برای استودیو و مایکروسافت است و این اولین بار است که یک بازی انحصاری به صورت مجانی در اختیار همه قرار می گیرد.

بخش داستانی بازی Halo Infinite با عضویت در Xbox Game Pass مجانی خواهد بود و نیازی به پرداخت تمام هزینه بازی نیست. مجانی شدن بخش مولتی پلیر به معنی کاهش قیمت محسوس بازی نیست. داستان هیلو فوق العاده غنی و طولانی است و ممکن است با همان قیمت 60 دلار در اختیار خریداران قرار داده شود. استودیو برای اولین بار تصمیم به استفاده از یک دنیای جهان گستر گرفته است که به حجم بازی افزوده است.

بازی Halo Infinite در تعطیلات آخر سال میلادی عرضه خواهد شد. منتظر خبرهای بیشتری در مورد بازی باشید. توسعه دهنده قول انتشار اطلاعات بیشتری از مولتی پلیر را داده است.

منبع: DualSHockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.